וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר הודחה בסיבוב הראשון בבייג'ינג, סלע עלה לטוקיו

המדורגת 26 נכנעה 6:1, 7:5 לסאנצ'ס (32), המדורג 95 ניצח בסיבוב המוקדמות השני 6:7, 6:4, 3:6 את מאטוסביץ' (154)

שחר פאר הפסידה הבוקר (ראשון) בסיבוב הראשון של טורניר ביייג'ינג (סך פרסים של 4.5 מיליון דולר). הטניסאית הישראלית לא הצליחה להתאושש מהתקופה הקשה שלה הקיץ, ואחרי שסיימה את דרכה כבר בסיבוב השני בטורניר טוקיו בשבוע שעבר, היא נכנעה 6:1, 7:5 למריה חוסה מרטינס סאנצ'ס הספרדיה, ותאבד נקודות דירוג רבות כיוון שהגיעה עד חצי גמר הטורניר בשנה שעברה.

פאר, המדורגת 26 בעולם, לא הייתה בעניינים במערכה הראשונה, בזבזה את כל ארבע נקודות השבירה שהשיגה, נשברה שלוש פעמים ואיפשרה לסאנצ'ס לנצח 1:6 בקלות. במערכה השנייה הישראלית התעשתה, שיפרה את ההגשות ונתנה פייט למדורגת 32 בעולם, אך ירדה מנוצחת 7:5 והפסידה במשחק אחרי שעה ו-36 דקות בלבד.

בינתיים דודי סלע העפיל הבוקרלסיבוב הראשון בטורניר טוקיו (סך פרסים של 1.1 מיליון דולר). הטניסאי הישראלי, שחלף בסיבוב המוקדמות הראשון על פני חברו לנבחרת הדייויס אמיר ויינטרוב עם 2:6, 4:6 קליל, שרד קרב קשה בסיבוב המוקדמות השני לפני שניצח את מרינקו מאטוסביץ' 6:7, 6:3, 4:6 אחרי שעתיים -34 דקות.

סלע, המדורג 95 בעולם, הזיע לא מעט מול האוסטרלי המדורג 154, שהעיף בסיבוב הקודם את המדורג ראשון במוקדמות, ריאן סווטינג האמריקאי. אחרי שהישראלי ניצח 4:7 בשובר השוויון של המערכה הראשונה חזר מאטוסביץ' עם 3:6 במערכה השנייה, אבל סלע החזיר מעמד למרות משחק הגשה בינוני וניצח 4:6 במערכה השלישית.

בסיבוב הראשון של ההגרלה הראשית יפגוש סלע את טאצומה איטו המקומי (128 בעולם), ואם יחלוף על פניו צפוי לחכות לו בסיבוב השני הסרבי המצוין ויקטור טרויצקי (5 בטורניר).

בסיבוב המוקדמות הראשון ניצח סלע בדרבי ישראלי

מארי דרס את יאנג בגמר בבנגקוק

בגמר טורניר בנגקוק (סך פרסים של 550 אלף דולר) אנדי מארי סידר לעצמו יום עבודה קצר במיוחד כשניצח את דונלד יאנג 2:6, 0:6. הסקוטי, שלא התחרה בסבב מאז אליפות ארצות הברית שם נעצר בחצי הגמר, שוב לא התקשה מול האמריקאי בן ה-22, אותו הדיח בשמינית הגמר בפלשינג מדו.

הפעם מארי נזקק ל-47 דקות בלבד כדי לסגור את הסיפור בשתי מערכות קצרצרות, בהן לא השיג יאנג אפילו נקודת שבירה אחת. האמריקאי חסר הניסיון, שהדיח בחצי הגמר את המדורג שני בטורניר, גאל מונפיס, הצליח להשיג שלוש נקודות בלבד לאורך כל המערכה השנייה שהייתה חד צדדית אפילו יותר.

בטורניר מלזיה (סך פרסים של 850 אלף דולר) חגג ינקו טיפסרביץ' זכייה בתואר ראשון בקריירה בגיל 27 כשניצח 4:6, 5:7 את הקפריסאי הוותיק מרכוס בגדאטיס.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully