וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות טוקיו: דודי סלע ניצח את אמיר ויינטרוב

במפגש הראשון ביניהם בסבב, גבר המחבט הבכיר של ישראל על חברו 2:6, 4:6. רדוואנסקה זכתה בטוקיו, מארי בגמר בנגקוק

לא הרבה פעמים קורה ששני טניסאים ישראלים ועוד בכירים נפגשים בטורניר בחו"ל, הלילה (בין שישי לשבת) זה קרה כאשר המחבט מספר 1 של ישראל דודי סלע (95 בעולם) פגש במוקדמות טורניר טוקיו (סך פרסים 1.215 מיליון דולר) את המחבט מספר 2 אמיר ויינטרוב (179 בעולם), בסיום המשחק יצא סלע עם ידו על העליונה לאחר ניצחון 2:6, 4:6.

השניים נפגשו לראשונה בסבב העולמי והמשחק ביניהם היה הראשון מאז ההתמודדות בגמר אליפות ישראל 2010, אז כזכור הפתיע ויינטרוב את סלג, גבר עליו בגמר וזכה באליפות ישראל. הפעם השיג סלע "נקמה" קטנה עם הניצחון בסיבוב הראשון של המוקדמות תוך שעה ו-18 דקות. בסיבוב השני יפגוש סלע את האוסטרלי מרינקו מטוסביץ? לקרב ישיר על כרטיס לכניסה לטורניר.

בטורניר הנשים זכתה אגניישקה רדוואנסקה, הפולניה המדורגת 13 בעולם, זכתה בתואר השישי שלה לאחר שגברה בגמר על הרוסיה ורה זבונרבה (4 בעולם) בשתי מערכות 3:6, 2:6. אגב, גם בגמר הקודם שלה בטורניר בקרלסבאד ניצחה רדוואנסקה את זבונרבה.

בטורנירי הגברים נערכו היום חצאי הגמר בבנגקוק ומאלזיה מסבב ה-250 של ה-ATP. אנדי מארי, המדורג ראשון בבנגקוק והרביעי בעולם, עלה לגמר אחרי 2:6, 6:3, 2:6 על ז'יל סימון הצרפתי ויפגוש את דונלד יאנג הנהדר, שפרץ באליפות ארצות הברית והצליח להפתיע את גאל מונפיס (2) עם 6:4, 6:7 (5), 6:7 (5).

בטורניר מאלזיה הצליח מרכוס בגדאטיס הקפריסאי להפתיע את ויקטור טרויצקי עם 3:6, 1:6, ויפגוש בגמר סרבי נוסף בדמותו של ינקו טיפסרביץ', שניצח בקלות 4:6, 3:6 את קיי נישיקורי.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully