וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "השיפוט הרס משחק שהיה יכול להיות מרתק"

מאמן אינטר האשים את השופט בתבוסה הביתית 3:0 לנאפולי. מצארי לא מדבר על אליפות: "ניקח את זה משחק אחרי משחק"

פתיחת הקדנציה המעודדת של קלאודיו ראניירי באינטר הסתיימה אמש (שבת) ברגע אחד, כשהנראזורי הובסו 3:0 בבית על ידי נאפולי. המאמן הוותיק, שהורחק במהלך המשחק אחרי שמחא על הכרטיס האדום שספג ג'ואל אובי בדקה ה-45, בחר להאשים בסיום את השופט בתבוסה.

"השופט לא היה מספיק טוב הערב", אמר ראניירי בסיום. "לאובי לא הגיע צהוב בפעם הראשונה, וההכשלה שלו בצהוב השני הייתה מחוץ לרחבה. השיפוט הרס משחק עם פוטנציאל להיות מרתק, וקלקל את כל מה שעשינו במחצית הראשונה. אני לא נוהג להתלונן על שופטים, ועשיתי זאת מעט ב-20 השנים האחרונות, אבל יש לי מספיק ניסיון כדי לדעת מתי לשופט יש יום רע".

מנגד בנאפולי התמקדו בתצוגה הנהדרת שלהם בסן סירו, שהצטרפה ל-1:3 המרשים על מילאן במחזור השלישי, ושלחה אותם זמנית למקום הראשון בטבלה, לפחות עד המפגש המסקרן בין יובנטוס למילאן הערב (21:45, 5+).

"אני מודה לשחקניי שנתנו לי את המתנה הכי טובה שאפשר לבקש ליום ההולדת", אמר וולטר מצארי שחגג אמש את יום הולדתו ה-50. "אני חושב ששיחקנו היטב, בלי קשר לטעויות השיפוט שקורות בכדורגל, לפעמים נגדנו ולפעמים לטובתנו. רק בשבוע שעבר למשל לא קיבלנו פנדל ברור מול פיורנטינה. אליפות? ניקח את זה משחק אחרי משחק".

גם ברומא נרשמו אתמול חיוכים, בזכות הניצחון השני ברציפות של הג'ילארוסי, הפעם 1:3 על אטאלנטה. הקבוצה של לואיס אנריקה מתחילה להתחבר אחרי פתיחה קשה, ונראית מוכנה לדרבי מול לאציו במחזור הבא, אחרי פגרת הנבחרות. "זה הכדורגל שאני רוצה לראות", אמר אנריקה אחרי הניצחון. "שמרנו על הכדור ולא הפסקנו לחפש הזדמנויות לכבוש. נצטרך להיות סבלניים כדי להצליח, זה לא יקרה ברגע אחד".


כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully