וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדרו דל פיירו: "אין כמו היריבות בין יובנטוס ומילאן"

הנסיך מחכה למפגש הליגה (א', 21:45, 5+ ו-1 HD): "המשחקים בינינו תמיד סימנו את המועמדת". זלאטן: "אין סנטימנטים"

המחזור החמישי בליגה האיטלקית יחל אמנם היום (שבת) עם שני משחקים, אבל גולת הכותרת שלו תגיע מחר (ראשון, 20:45, ספורט 5+ וספורט1 HD), כאשר יובנטוס ומילאן תיפגשנה לקרב תמיד מעניין, מסקרן ומותח. האלופה האיטלקית מגיעה בעמדת נחיתות מסוימת, לפחות על פי פתיחת העונה שלה, כאשר היא מדורגת רק במקום ה-12 עם חמש נקודות מ-12 אפשריות. הגברת הזקנה, לעומתה, מוליכה את הטבלה עם 8 נקודות, עם זאת גם היא קצת גמגמה לאחרונה עם שתי תוצאות תיקו בשני משחקיה האחרונים בליגה.

מי שמחכה בקוצר רוח למפגש בטורינו הוא חלוץ הרוסונרי זלאטן איברהימוביץ', שכזכור שיחק בעבר בביאנקונרי. החלוץ השבדי שב מפציעה ושיחק בניצחון 0:2 של מילאן על ויקטוריה פלזן בליגת האלופות ביום רביעי. "זה היה שער חשוב מאוד בשבילי", אמר איברה ל"גאזטה דלו ספורט", "כי הוא היה הראשון מאז הפציעה שלי. ביום ראשון אנחנו פוגשים את יובה, קבוצתי לשעבר. אבל אין סנטימנטים במשחק כזה, אנחנו מגיעים כדי לנצח".

מן העבר השני, גם אלסנדרו דל פיירו, חרף הוותק הרב שלו בכלל ובמשחקים כאלה בפרט, קצת נרגש. באתר הרשמי שלו כתב הנסיך: "יש הרבה יריבויות שעברתי שאני יכול לציין בקריירה שלי, חלקן משמעותיות יותר מאחרות, חלקן מסורתיות, אבל מעל כולן שוכנת היריבות עם מילאן ללא תחרות כלל.

"מאז שאני משחק במדי יובנטוס מתחילת שנות ה-90', אני זוכר שהמשחקים בין יובנטוס ומילאן הינם תמיד משחקים שמסמנים את המועמדת העיקרית לסקודטו באיטליה וגם זו שתרוץ חזק באירופה", הוסיף דל פיירו.

מה אלגרי היה רוצה לעשות עם קלרנס סיידורף?

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully