וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "אנחנו צריכים לשבט את קלרנס סידורף"

מאמן מילאן החמיא להולנדי הוותיק שניצח את צ'זנה. ראניירי על ניצחון הבכורה: "עוד לא עשינו כלום". מיליטו: "מוקדש לגספריני"

המחזור החמישי בסרייה A נפתח בשבת ובשעה הטובה, השיגו שתי המילאנזיות ניצחון ליגה ראשון. אינטר ניצחה בבולוניה 1:3 בהופעת הבכורה של קלאודיו ראניירי על הקווים בעוד מילאן גברה בסן סירו 0:1 על צ'זנה החלשה בזכות שער מוקדם של קלרנס סידרוף הבלתי נגמר.

"לסידורף היה משחק גדול. לצערנו הוא כבר בן 35 ולא יכול לשחק בקביעות. אולי אנחנו צריכים לשבט אותו", צחק המאמן מסימיליאנו אלגרי. על המשחק של קבוצתו אמר: "היינו קצת נרפים בסיום והסתכנו בספיגת שער שוויון. היינו צריכים לגמור את המשחק קודם כי היו לנו את המצבים לעשות את זה. בכל מקרה, הופעה סולידית שלנו ומעל הכל שמרנו על שער נקי".

גם באינטר נרשמו חיוכים. "חשוב לפתוח ברגל ימין כי צריך להחזיר את הבחורים למסלול", אמר ראניירי. "ההופעה חשובה לי יותר מהתוצאה. חשוב שנלחמנו 90 דקות ומבחינתי, זה היה משחק טוב. אני משוכנע שהשחקנים צריכים ביטחון. נמשיך לעבוד ולגדול כי עדיין לא עשינו כלום".

דייגו מיליטו שנכנס כמחליף וכבש הקדיש את הניצחון למאמן המפוטר ג'אן פיירו גאספריני: "תמיד יש התלהבות כשמגיע מאמן חדש, אבל אני מקדיש את הניצחון לגאספריני שנתן לנו כל כך הרבה ולא הספיק ליהנות מהתוצאות".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully