וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן יחזקאל: "אני כבר לא יודע איך לקרוא לאיינוגבה"

למאמן הפועל ראשון לציון לא היו מילים עבור היכולת המדהימה של שוער בני יהודה, שהיה האחראי הראשי לניצחון קבוצתו 0:1

הצופים שהגיעו הערב (שבת) לאיצטדיון הברפלד ראו אמנם רק שער אחר בהתמודדות בין הפועל ראשון לציון לבני יהודה, אבל גם ראו אינספור הזדמנויות, שוער אחד שהורחק ושוער שני שהראה למה הוא עמד לאחרונה בשער של נבחרת ניגריה מול שחקנים כמו ליאונל מסי ואנחל די מאריה. דלה איינוגבה עצר פעם אחר פעם את הבעיטות של הקבוצה המקומית, והשיג, יחד עם פיני בלילי שהבקיע בדקה ה-11 את שערו הראשון העונה, ניצחון השלישי רצוף בתוצאה 0:1 עבור הקבוצה שלו..

אבוקסיס התייחס לתצוגת הכדורגל הלא טוב שהפגינה קבוצתו: "השער המהיר שכבשנו קצת קילקל לנו את צורת המשחק, וחזרנו יותר מדי אחורה. זה לא היה משחק טוב שלנו ואני גם מאוכזב מהיכולת של מספר שחקנים שלי, אבל אני שמח שלא ספגנו. נצטרך לשפר את המשחק שלנו אבל לשמחתי אנחנו יוצאים לפגרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. היו לנו יותר מדי איבודי כדור מיותרים, אם היינו קצת יותר חכמים יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר כי ראשון הפקירה את ההגנה שלה. אני שמח שאני מתרץ את היכולת אחרי ניצחון ושלוש נקודות שצברנו".

המאמן לא נשאר אדיש ליכולת של השוער שלו, ואמר: "היום הבנתם למה התעקשתי בקיץ על איינוגבה, אני חושב שגם דמאיו מבין למה נלחמתי על דלה בקיץ, זו הייתה תצוגה מדהימה שלו, הוא הביא את הניצחון, מדובר בשוער שהוא פשוט עילוי".

מאמן הקבוצה המפסידה ניסן יחזקאל דיבר גם הוא על גיבור המשחק: "אין לי בכלל מילים לתאר את המשחק של איינוגבה הערב. אם לדוידוביץ' קוראים התמנון אז אני כבר לא יודע איך לקרוא לאיינוגבה. זה היה משחק מדהים שלו, הוא לקח לנו שלוש נקודות. אני לא יודע אם זה החמצות גדולות שלנו או יכולת ענקית של שוער. אנחנו הולכים לקראת עונה של תחתית ומלחמת הישרדות ואנחנו נילחם עד הסוף".

יחזקאל דיבר גם על ההחמצות הרבות של שחקניו: "חסר לנו ריכוז ודיוק מול השער. עם קצת ריכוז ואמונה יכולנו להוציא תוצאה אחרת. אנחנו יוצאים לפגרה אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ואני מקווה שנחזור הרבה יותר טובים. אני שוב חוזר הביתה עם אותה תחושה אחרי המשחק, מרוצה מהיכולת אבל מאוד מאוכזב מהתוצאה".

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully