וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האדריאטית: דיוויד בלאט שמח מתרומת שחקני מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב נשמע מרוצה אחרי הניצחון 68:83 על נובו מסטו והוסיף: "סופו היה מצוין, העדפתי לתת לפפלוקאס לנוח"

במשחקה הרשמי הראשון העונה, ניצחה מכבי תל אביב את נובו מסטו 68:83 בחוץ במחזור הפתיחה של הליגה האדריאטית. הקבוצה תישאר בסלובניה כדי לקיים ביום שני הקרוב משחק חוץ נוסף, הפעם נגד לאשקו. מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט, אמר בסיום המשחק: "כבר בעקבות המשחק הראשון אני מרגיש שהליגה האדריאטית תהיה השנה מאוד תחרותית וחזקה. אני מחכה כבר למשחקי הבית שלנו, שנוכל להראות את היכולת שלנו לקהל הנפלא ולקבל את התמיכה שלהם.

"יש באדריאטית הרבה קבוצות מהיורוליג ומהיורוקאפ, קבוצות ברמה גבוהה וזה טוב לנו. התחלנו טוב מאוד את האדריאטית, במשחק חוץ לא קל. בעונה מהסוג הזה נצטרך לקבל את כולם מוכנים, כל אחד בתורו יצטרך להתבלט ולהצטיין. היום סופו היה נפלא, ובמשחק הבא זה בהחלט יכול להיות מישהו אחר. יוגב אוחיון עשה פרמיירה מוצלחת בצהוב, ובכלל כולם שיחקו והרבה שחקנים נתנו תרומה משמעותית". לגבי הוצאתו של תיאו פפלוקאס מחוץ לסגל למשחק הזה אמר בלאט: "הוא סבל מרגישות קלה בברך, לא משהו רציני אך העדפתי לתת לו עוד קצת לנוח ובמשחק ביום שני מול לאשקו הוא כבר ישחק".

עוזר מאמן מכבי תל אביב גיא גודס סיכם: "שיחקנו טוב ובעיקר במחצית השניה הצלחנו ללחוץ על הדוושה. זה משחק טוב לקראת ההמשך. אנחנו רק בתחילת העונה ושחקנים עדיין צריכים לבנות את עצמם מבחינת הרוטציה. כל אחד שנכנס היום הביא את האנרגיות והאגרסיביות שלו. בכל משחק יהיו הרכבים שונים ויהיו שחקנים שלא יתלבשו, זה תלוי ביריבה. צריך לשמור על האינטנסיביות, כשכל אחד שנכנס מביא איתו הרבה".

גודס התבקש להתייחס ליכולתו של המתאזרח היהודי ג'ון שייר, ששיחק ארבע דקות בלבד וסיים עם שתי נקודות. "הוא היה שחקן קולג' נפלא וגם שיחק בליגת הפיתוח. צריך לזכור שהוא בעונת רוקי באירופה", אמר גודס והוסיף: "אנחנו לא רוצים לשפוט אותו אחרי משחק אחד. באימונים אנחנו רואים ממנו הרבה קשיחות ורואים שבאחד על אחד הוא כן עושה הגנה טובה. אין ספק שמבחינת הגנה ומלחמה יש לו את זה. עם הזמן, הוא ימצא את עצמו גם מבחינה התקפית".

בורשטיין: "בעיקר שמחתי מהתיאום בין כל השחקנים"

סופוקליס שחורציאניטיס סיכם: "משחק טוב שלנו בתור משחק רשמי ראשון של העונה. שלטנו בקצב, השתדלנו להישאר מפוקסים לכל אורך המשחק. היו כמה דקות של כדורסל ממש חזק וטוב שלנו. לגבי אישית, אני תמיד מתמקד בלעשות את מה שהמאמנים אומרים לי. אני נמצא בכושר מצוין, כושר יותר טוב מאשר אותה נקודת זמן בעונה שעברה, וזה הרבה בזכות ההכנה המצויינת שעברתי בישראל ובצרפת עם המאמנים גודס, שארפ וקובלסקי, וכמובן יותר מאוחר עם בלאט. אני מרגיש מצוין".

הקפטן טל בורשטיין: "התחלנו חזק מאוד את המשחק וביססנו את השליטה שלנו. יחסית למשחק ראשון נראינו טוב מאוד, בעיקר שמחתי מהתיאום בין כל השחקנים יחסית לשלב כל כך מוקדם של העונה. גם כשהחטאנו הגענו למצבים מצויינים וזה סימן טוב. היינו חזקים גם בהגנה ועשינו הרבה דברים שתרגלנו לקראת המשחק הזה. נכון שהיו לנו כמה דקות של נפילה במהלך המשחק אבל זה טבעי, והתאוששנו יפה. הרגשתי טוב מאוד היום אבל התיאום הקבוצתי הוא העיקר. בכזו עונה עמוסה כל פעם מישהו אחר יצטיין, ואנחנו בכל ערב צריכים לזכור שחייבים לעזור אחד לשני".

מכבי ת"א פותחת עונה באדריאטית: כל הכתבות והניתוחים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully