וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו מנצ'סטר יונייטד מחקה את ברצלונה

ווין רוני העיד כי השדים מתרגלים לחץ על היריבה כדי להשיג כמה שיותר מהר את הכדור בחזרה, כפי שעושה אלופת אירופה

לא הרבה זמן חלף מאז גמר ליגת האלופות האחרון של 2011 החד צדדי יחסית, בו גברה ברצלונה 1:3 על מנצ'סטר יונייטד והניפה שוב, בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות את גביע האלופות, וכעת השדים האדומים כבר מתכוננים מבעוד מועד לקראת מפגש חוזר מתישהו עם אלופת ספרד ואירופה.

מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה באנגליה בצורה נפלאה, כשרק לאחר חמישה ניצחונוף ברצף מתחילת העונה הגיע התיקו 1:1 שלה בשבוע שעבר מול סטוק סיטי בחוץ.

"כשאנשים רואים את סגנון המשחק של ברצלונה", אמר ווין רוני, "כולם מתפעלים מסגנון המסירות שלהם והנעת הכדור. אבל עבורי מה שיפה יותר זו ההגנה שהם עושים לאחר שהם מאבדים כדור. לדעתי, זה הנכס הגדול ביותר שלהם. הם זוכים בכדור שוב כבר במחצית המגרש של היריב ויוצאים להתקפות מסוכנות. אנחנו מנסים לחקות אותם מהבחינה הזו, ולמזלנו זה עובד עבורנו".

רוני עוד רחוק אמנם מבובי צ'רלטון, הכובש המצטיין ביותר בתולדות המועדון עם 249 כיבושים, כשלג'ינג'י 156 כרגע והוא שמיני בכל הזמנים. "יש לי עוד דרך ארוכה להגיע לשם, אבל זה בהחלט ציון דרך שאני רוצה להגיע אליו. הוא לפעמים מגיע אלינו לחדר ההלבשה אבל אני לא מדבר איתו על שבירת השיא. הוא נותן לי עצות ואני בהחלט מקשיב לו, הרבה מקשיבים לו".

אלכס פרגוסון מתערב בסכסוך בין מאנצ'יני וטבס

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully