וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "מאנצ'יני הראה אופי מול טבס"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד משבח את יריבו בטיפול מול החלוץ הארגנטינאי. בסיטי מתכוונים ללכת על רובין ואן פרסי בינואר

הסערה סביב קרלוס טבס וסירובו להיכנס כמחליף במשחק ליגת האלופות מול באיירן מינכן (2:0) מסרבת להירגע. "אני חושב שרוברטו מאנצ'יני יצא והראה את אופיו החזק, את כוח הניהול שלו ואני חושב שזה חשוב", אמר אלכס פרגוסון, מנג'ר יונייטד, בניסיון לגבות את יריבו, "כולנו התנסינו בקשיים בניהול ואתה חייב להתמודד עם זה בצורה הכי טובה שתוכל. מניסיוני, ניהול חזק הוא חשוב ואין מישהו יותר חשוב מהמנג'ר במועדון כדורגל".

כעת, טוען ה"גארדיאן" כי במנצ'סטר סיטי החליטו שהארגנטינאי סיים את דרכו במועדון, וכרגע הם מחפשים דרך להיפטר ממנו. לצד התעניינות מצד ווסטהאם, המועדון בו החל טבס את דרכו באנגליה, מודעים במנצ'סטר לעובדה שהם ייאלצו ככל הנראה לאבד הרבה כסף בכדי להיפטר מהחלוץ. כרגע, מאנצ'יני מאמין כי הקבוצה תוכל לקבל על טבס כ-20 מיליון ליש"ט בחלון ההעברות הקרוב, בערך חצי מערכו בקיץ.

המועדון החל בינתיים לחקור את שאר שחקני הספסל שישבו ליד טבס באותה תקרית, בכדי לראות אם טענותיו נכונות, ובצד של טבס מקווים כי השחקנים, שלא ירצו לצאת כנגד "אחד משלהם", יטענו כי הרעש מהיציעים הפריע להם לשמוע מה בדיוק קרה שם. כרגע, בכל מקרה, מאנצ'יני אינו מעוניין בסיום החוזה של טבס באופן חד צדדי, בכדי למנוע תביעה של השחקן בבית משפט, כמו גם שליטה על מעבר השחקן למועדון גדול אחר. האיטלקי מעדיף, בשלב זה, לבודד את טבס משאר השחקנים, על ידי כך שיתאמן עם קבוצת הנוער או באופן אישי עם אחד ממאמני הכושר בקבוצה.

בסיטי מתכוונים, בנוסף להשעייה לשבועיים, לקנוס את השחקן במשכורת של שבועיים, בערך של כחצי מיליון ליש"ט, אך אם ירצו להגדיל את הסכום, יאלצו לפנות לאיגוד השחקנים בשביל אישור למהלך. הקנס המקסימלי הוא על סך שישה שבועות, אך בשל טענותיו של טבס כי מדובר באי הבנה, האיגוד ככל הנראה ילך לקראתו. זאת, למרות דבריו של יו"ר האיגוד, קלארק קרלייל, כי מה שקרה "בלתי נסלח".

בתוך זאת, מדווח הגארדיאן כי סיטי מתכוונים לנסות ולהשיג את רובין ואן פרסי מארסנל במקומו של טבס. במועדון מקווים כי גם ההולנדי יעשה את הדרך שעשו לפניו עמנואל אדביור, קולו טורה, קלישי ולאחרונה גם סמיר נאסרי.

מי שבכל זאת מצא לנכון להתנצל על יכולתו במשחק מול באיירן הוא אדין דז'קו: "אני יודע שפעולותי היו רעות ודיברתי עם השחקנים והמאמן, התנצלתי על תגובתי ורוברטו (מאנצ'יני) קיבל את התנצלותי ואמר שהכל בסדר ושאנו חיייבים להיות חיוביים לקראת המשחק הבא (מול בלקבורן). לא הייתי מרוצה כי היינו בפיגור 2:0 ורציתי לנצח את המשחק. זה היה מיוחד עבורי לחזור לגרמניה, היכן ששיחקתי הרבה זמן. דברים לא הלכו כמו שצריך, וזה למה הייתי מתוסכל במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully