וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס: "לא סירבתי להיכנס. היתה אי-הבנה"

חלוץ סיטי ניסה להקטין את התקרית עם מאנצ'יני: "אני מסתכל קדימה". סונס: "הוא מייצג את כל מה שרע בכדורגל המודרני"

מנצ'סטר סיטי קמה לבוקר לא פשוט כלל. אם ההפסד 2:0 לבאיירן מינכן לא הספיק, צריכים הבוקר (רביעי) אנשי הסיטיזנס להתמודד עם תקרית שמרעידה את המועדון כולו: סירובו של קרלוס טבס להיכנס כמחליף, מה שככל הנראה יוביל לשחרורו מהמועדון. החלוץ הארגנטינאי התבקש על ידי רוברטו מאנצ'יני לעלות לכר הדשא בדקה ה-55 ולהחליף את אדין דז'קו, אך סירב, מה שהביא את המנג'ר האיטלקי להכריז: "הוא גמר אצלי. דבר כזה לא יכול לקרות בקבוצות צמרת".

לאחר שהתראיין אמש לרשת 'סקיי' אך סירב להתייחס לתקרית, שחרר הבוקר טבס הודעה רשמית ובה הביע התנצלות מסוימת. "אני מעוניין לבקש סליחה מאוהדי מנצ'סטר סיטי, איתם תמיד היתה לי מערכת יחסים מיוחדת, על אי ההבנה שקרתה במינכן. הם יודעים שכאשר אני על כר הדשא אני נותן כל מה שיש לי".

אז מדוע לא נכנס כאשר התבקש על ידי מאנצ'יני? הנה ההסבר של טבס: "התחממתי אתמול עד שהייתי מוכן לשחק. זה לא הזמן הנכון להיכנס לפרטים או להסביר מדוע זה לא קרה, אבל אני חייב להבהיר שלא סירבתי להיכנס. היה קצת בלבול על הספסל ואי-הבנה. אני מסתכל קדימה ומוכן לשחק מתי שאצטרך ולמלא את המחויבויות שלי".

סונס: "הוא בושה לכדורגל"

אלא שלא כולם נשמעו כל כך מפויסים באנגליה הבוקר. מנג'ר ליברפול לשעבר גרהאם סונס ביקר באופן חריף את התנהגות החלוץ הארגנטינאי, כשאמר לרשת 'סקיי': "הוא תפוח רקוב ובושה לכדורגל. הוא מייצג את כל מה שרע בכדורגל המודרני. שחקן כדורגל מקבל כסף כדי לשחק, והוא פתאום מסרב לעזור לחברים שלו. איך אפשר להתמודד עם שחקנים כאלה?"

מארק יוז, שאימן את טבס כאשר זה הגיע למנצ'סטר סיטי, ניסה לשפוך אור על המצב: "יש לו בעיות עם המשפחה. זאת הסיבה שהוא כל הזמן רוצה לעזוב. ברור שבשום מצב דבר כזה אמור לקרות, וסיטי חייבים לתקן את זה. אם אי אפשר לתקן את המצב הזה, משהו אחר יצטרך לקרות".

גם חלוץ הסיטיזנס לשעבר גארי אואן לא חף מביקורת כלפי טבס: "בכל עבודה אחרת, אם הייתי מסרב לבצע את המוטל עליך, היו מפטרים אותך. הוא שרף את הגשרים שלו עם המועדון ואני מקווה שניפרד ממנו בינואר".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully