וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "קרלוס טבס הוא לא הבעיה שלי"

מאמן סיטי השאיר למועדון את הטיפול בחלוץ: "הבעיה היחידה שלי היא ההפסד לבאיירן". הצעת ווסטהאם לגביו נדחתה

המלחמה בין קרלוס טבס למנצ'סטר סיטי עולה מדרגה. המנג'ר האיטלקי רוברטו מאנצ'יני הגיע היום (שישי) למסיבת עיתונאים רשמית של המועדון, אך הכתבים הוזהרו כי המסיבה תופסק אם יישאלו שאלות לגבי טבס. כזכור, מאנצ'יני האשים את טבס שסירב להיכנס כמחליף במהלך ההפסד לבאיירן מינכן באלופות. הארגנטינאי הכחיש, אך המועדון בודק את האירוע ומסרב להתייחס אליו רשמית.

"זה נגמר", אמר מאנצ'יני. "אני המאמן והפוקוס היחידי שלי הוא במשחקי הליגה, ליגת האלופות והגביע האנגלי. שאר הדברים הם לא הבעיה שלי". מאנצ'יני נשאל האם היה זה השבוע הקשה בקריירת האימון שלו וענה: "בכלל לא. סיטואציות מסוימות קורות בכדורגל ובעבודה שלי, חשוב לשים את העבר מאחור.

"הדבר היחיד שמטריד אותי הוא שהפסדנו לבאיירן מינכן. התחלנו טוב את העונה ואנחנו יכולים לעשות דברים פנטסטיים ולכן אין שום בעיה. טבעי ששחקן אחד לא מרוצה כשהוא מוחלף או נשאר על הספסל במשחק גדול. אלו סיטואציות נורמליות עבור כל מאמן", המשיך האיטלקי להתעלם מהסיטואציה.

בינתיים, טבס הושעה על ידי המועדון לשבועיים ועל פי דיווחים נקנס בחצי מיליון ליש"ט. באנגליה מעריכים שהשחקן לא ישחק כלל עד ינואר אז ינסו במועדון למכור אותו. כל עוד הפרשה נמצאת בחקירת המועדון, בסיטי מסרבים לשחרר את השחקן ולפיכך דחו את הצעת ווסטהאם שביקשה לקבלו בהשאלה.

פרגוסון החמיא למאנצ'יני על הטיפול בטבס
כדוגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully