וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בויאן שראנוב: "מכל טעות שלנו שאלקה כבשה"

שוער מכבי חיפה יודע שבאירופה משלמים ביוקר: "בניגוד אליהם, לנו לא היה מזל". סיידו יא יא: "אסור לבכות, הבית עדיין פתוח"

במכבי חיפה היו שבעי רצון באופן יחסי מהמשחק אמש (חמישי) בגלזנקירשן מול שאלקה במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית. הקבוצה הירוקה אמנם נוצחה 3:1, אך הפגינה משחק לא רע, הגיעה למצבים ובאופן כללי לא נפלה בהרבה מהרויאל בלוז. הירוקים מדורגים כעת במקום השני בבית עם 3 נקודות, לפני סטיאווה בוקרשט (2 נקודות, ממנה התפטר רוני לוי) וא.א.ק לרנקה (נקודה). כעת תתפנה האלופה הישראלית לחשוב אך ורק על מכבי תל אביב ביום שני במשחק העונה הראשון בבלומפילד. לאחר ההפסד, נכנס הבעלים יעקב שחר ועודד את השחקנים לקראת הבאות.

לאחר המשחק אמר שוער מכבי חיפה בויאן שראנוב: "זה היה משחק קשה מאוד עבורנו, אבל שיחקנו היטב. לא היה לנו מזל, לעומת זאת שאלקה נהנתה מהרבה מזל. אנחנו צריכים לדעת להיות יותר חדים ומרוכזים במשך 90 דקות. יש הרבה צדדים חיוביים למשחק שלנו, אבל מכל טעות שלנו שאלקה כבשה, וזה שונה מהליגה הישראלית. יש לנו ביטחון, נצטרך לנצח במשחקי הבית שלנו".

קשר מכבי חיפה סיידו יא יא אמר בסיום: "שאלקה טובה מאוד. ניסינו לעשות הכל במטרה להוציא משהו מהמשחק הזה, אבל זה הכדורגל. התחלנו טוב את המשחק וניסינו להניע כדור. שתי הקבוצות הגיעו למצבים לשער, אבל בעוד ששאלקה ניצלה את שלה אנחנו פספסנו. אסור לבכות, אנחנו צריכים להרים את הראש כי הבית הזה עדיין פתוח. אנחנו חייבים לדעת הרבה יותר קשה כדי לנצח".

מי שישלם כנראה את מחיר ההפסד הוא עלי עוסמאן שספג ביקורת מחבריו על יכולת דלה בהגנה ולו חלק בשניים משלושת השערים שספגה הקבוצה. אייל משומר יפתח כנראה על חשבונו באגף ימין. כמוהו, גם יניב קטן שלא טס לגרמניה עקב מחלה, ואמור לשוב להרכב ככל הנראה על חשבון מרלון דה חסוס או אייל גולסה. אלישע לוי גם אמור להחליט האם להמשיך לתת גב לשראנוב או להחזיר לשער את ניר דוידוביץ' לאחר הטעות של הסרבי בשער השלישי. אגב, מי שקיבל אתמול שבחים על משחקו הוא עידן ורד.


במכבי חיפה מתרכזים יותר מדי בגורם המזל

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully