וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא נפלנו משאלקה, אך סבלנו מחוסר מזל"

מאמן מכבי חיפה התייחס להפסד לרויאל בלוז: "אנחנו מאוכזבים". בוקולי: "יכולנו להשיג יותר". פוקס: "גאה בקבוצה"

מכבי חיפה רשמה הערב (חמישי) הפסד ראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית כשנכנעה 3:1 לשאלקה. האלופה הישראלית הרשתה לעצמה לחלום על סנסציה בגלזרקירשן כשעידן ורד כבש בדקה ה-36 ואיזן את שער היתרון המוקדם של כריסטיאן פוקס בדקה השמינית, אבל בדקה ה-66 החזיר פוקס את היתרון לכחולים עם בעיטה חופשית נהדרת, ובדקה ה-82 חתם חוראדו את תוצאת המשחק עם השלישי.

אלישע לוי אמר בסיום: "אנחנו מאוכזבים. שיחקנו מול קבוצה מצוינת ברמות הגבוהות של הכדורגל באירופה, לא נפלנו מהם אך סבלנו מחוסר מזל בחלק הקדמי. קצב המשחק היה גבוה, מעל זה לו אנחנו רגילים בליגה שלנו. אני מרוצה מצורת הפריסה של השחקנים במגרש. הבית שלנו פתוח לאור התיקו בקפריסין ונעשה הכל כדי לשוב לנצח ולהפגין יכולת טובה".

גוסטבו בוקולי הוסיף: "יש לנו קבוצה צעירה וטובה, שיחקנו מול קבוצה מעולה שלא הורידה את הקצב לרגע. השחקנים נלחמו וההרגשה שיכולנו להשיג יותר מהמשחק הזה".

הוב סטיבנס אמר לאחר המשחק: "שיחקנו טוב מאוד נגד קבוצה שיודעת לשחק כדורגל טוב. כמובן שתמיד אפשר למצוא דברים שדרושים שיפור, אבל אנחנו נמצאים בשלב הבתים אז מה שחשוב זה רק להשיג את הניצחון. חיפה הציגה משחק טוב מבחינה טכנית ופיזית. יכולנו להוביל 1:3 או 1:4 במחצית כי הגענו להרבה מצבים. מבחינתי, מדובר ביום מרגש מאוד מבחינה אמוציונלית. החזרה לארינה אאוף שאלקה הייתה מיוחדת מאוד וידעתי למה לצפות. התגובה של הקהל הייתה נפלאה והאוהדים תמיד עומדים מאחורי הקבוצה".

כובש הצמד כריסטיאן פוקס הוסיף: "אני גאה בקבוצה הזאת. הצגנו הופעה משכנעת והיינו תחת שליטה במשך כל 90 הדקות. אנחנו בהחלט יכולים להיות גאים בהופעה שלנו".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully