וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה: "מקווה שהתחושה הטובה תימשך אחרי המשחק"

קשר מכבי חיפה התראיין לקראת שאלקה (20:00, ע' 9): " אני מרגיש מוכן לשחק באירופה, אבל עכשיו אני מרוכז במכבי חיפה"

"מכבי חיפה זו קבוצה צעירה ונמרצת עם הרבה שחקנים חדשים ואנו מבינים את עצמנו יותר טוב מיום ליום. אני מקווה שהתחושה הטובה מהנסיעה לגלזנקירשן מהמקום הראשון בבית תימשך גם לאחר המשחק", כך אמר אייל גולסה, בראיון לתקשורת הגרמנית, בה התייחס למפגש הערב (חמישי, 20:00, ערוץ 9) בין הקבוצות בליגה האירופית, לקריירה שלו, המעבר המתוקשר ללאציו (שלא יצא לפועל), וגם על האפשרות שישחק בגרמניה.

"אני מכיר את הליגה הגרמנית ורואה את המשחקים בטלוויזיה. גם יש לי חברים ישראלים שמשחקים בגרמניה (אלמוג כהן, איתי שכטר וגילי ורמוט), אני עוקב אחר המשחקים כמובן ושלושתם מעבירים מידע לגבי שאלקה", אמר הקשר, שיחגוג בעוד כשבוע את יום הולדתו ה-20, והתייחס גם לסיבה לפיה לא עבר לגרמניה לפני כשנתיים, למרות התעניינות מצד באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד והופנהיים: "הסיבה שלא עברתי לגרמניה הייתה מכיוון שכישראלי, הייתי חייב להתחיל את שירותי הצבאי. לכן, המעבר לגרמניה לא התאפשר. אבל כיום - למה לא? זה יהיה נהדר אם אוכל לשחק בגרמניה".

גולסה דיבר גם על הנבחרת: "הרבה ישראלים משחקים בליגות באירופה. אני מקווה שההתפתחות האישית שלהם תעזור גם לנבחרת הלאומית להשתתף סוף סוף בטורניר מרכזי".

על עצמו אמר: "מבחינתי, ההחלטה להישאר במכבי חיפה הייתה ההחלטה הנכונה. כבר בגיל 17 שיחקתי בקבוצה הבוגרת בליגת האלופות. מה שקרה לגבי לאציו, קרה וזה בעבר. הייתי צעיר והושפעתי מאנשים שלא התמקדו במה שהכי טוב עבורי. כרגע, אני מרגיש מוכן לשחק באירופה, אבל עכשיו אני מרוכז במכבי חיפה".

על ההשוואה ליוסי בניון: "הוא שחקן מצוין וההשוואה מחמיאה לי, אבל אני לא משווה את עצמי לשחקנים אחרים, אני מתמקד בעצמי".

ראול, שנפצע באימון שאלקה ביום שלישי, החלים, קיבל אישור מהצוות הרפואי של המועדון ויהיה בסגל מול מכבי חיפה.

אלישע לוי בונה על המסורת של מכבי חיפה באירופה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

לאתר הרשמי של מכבי חיפה

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully