וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אתגר גדול, אבל יש לנו מסורת באירופה"

מאמן מכבי חיפה לא נרתע מהמפגש מול שאלקה (20:00, ע’ 9). בוקולי: "זו חוויה נהדרת". בוליאט עשוי לפתוח במרכז ההגנה

מכבי חיפה תתארח מחר (חמישי) אצל שאלקה במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית (20:00, ערוץ 9). האלופה הישראלית, שניצחה 0:1 את א.א.ק לרנקה במשחקה הראשון בבית י', תנסה להפתיע את הגרמנים החזקים בגלזנקירשן, ולנצל את העובדה שהכחולים מינו את הוב סטיבנס למאמנם יומיים בלבד לפני המשחק.

הירוקים ייאלצו להסתדר ללא הקפטן החולה יניב קטן והמגן הפצוע אייל משומר, כשגם חן עזריאל וחיים מגרלשווילי לא יצאו עם הקבוצה לגרמניה. את קטן יחליף אייל גולסה שזכה למנוחה במשחק מול רמת השרון, בעוד שעלי עוסמאן ימשיך לפתוח כמגן ימני במקומו של משומר. עידן ורד יחזור להרכב על חשבונו של מוחמד גדיר, ובחוד ימשיכו לפתוח ויאם עמאשה ומרלון דה חסוס. ההפתעה הגיעה מכיוון יוריצה בוליאט, שתורגל בהרכב לאחר היעדרות של כחודש וחצי בגלל פציעה בכתף, וצפוי לפתוח על חשבון איציק כהן.

"מכבי חיפה היא קבוצה בעלת מסורת באירופה", אמר אלישע לוי במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק הערב. "אנו מגיעים למשחק קשה מאוד מול קבוצה מצויינת מאחת הליגות הטובות בעולם, מצפה לנו אתגר גדול ואנו נעשה הכל לשמח את אוהדינו בראש השנה".

גוסטבו בוקולי הוסיף: "לשחק לעיני 50 אלף איש זהו אתגר אדיר וחוויה נהדרת. אני גאה להיות קפטן הקבוצה במשחק שכזה".

הרכב משוער: בויאן שראנוב, עלי עוסמאן, סארי פלאח , יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה , סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, עידן ורד, אייל גולסה, ויאם עמאשה, מרלון דה חסוס.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הוב סטיבנס: "אין לזלזל בכדורגל הישראלי"

"אין לזלזל בכדורגל הישראלי", כך התייחס היום (רביעי) מאמן שאלקה, הוב סטיבנס, למשחק מול מכבי חיפה בליגה האירופית, "אבל אנו חייבים לחשוב על האיכויות שלנו. אנו רוצים לתת לחיפה לעשות את הטעויות". מאמן הרויאל בלוז, שהחליף את רלף רנגניק שעזב בשל סיבות רפואיות, זוכר את ההצלחה שהייתה לו בליגה האירופית בקדנציה הקודמת בגלזנקירשן, לפני 15 שנה: "עם ההצלחה שהייתה לי שם, השם שלי הפך לידוע יותר בבונדסליגה. אבל מה שקרה בעבר כבר לא משנה, כעת אנו מכוונים להצלחה חדשה", אמר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש.

"ביליתי שש שנים מהקריירה שלי עם שאלקה ואני יודע למה אומרים 'פעם שאלקה, תמיד שאלקה'. אתה לוקח קצת מכל מועדון בקריירה שלך, אבל אתה לוקח הרבה יותר כאן. אני באמת במוטיבציה להתחיל שוב", אמר המאמן, שזכה עם הקבוצה בליגה האירופית (אז גביע אופ"א) בשנת 1997 מול אינטר. כעת, יוביל סטיבנס את שאלקה למשחקה השני בשלב הבתים של הליגה האירופית, לאחר שסיימה בתיקו (0:0) מול סטיאווה בוקרשט של רוני לוי במחזור הקודם.

עם זאת, למאמן בן ה-57, יש זיכרון לא טוב ממשחקים מול קבוצות ישראליות, לאחר שהפסיד להפועל תל אביב ומכבי חיפה כמאמן רד בול זלצבורג. כעת, יאלץ ההולנדי להתמודד מול חיפה ככל הנראה ללא ראול הפצוע, כאשר השוער רלף פרמן והמגן כריסטיאן פוקס חזרו להתאמן וצפויים לפתוח. "ייתכן וניאלץ להגיע להחלטה מחר", אמר סטיבנס לגבי החלוץ הספרדי. מי שאמור לפתוח הוא הקשר ההגנתי, ג'רמיין ג'ונס, לגביו אמר המאמן: "ג'רמיין הוא שחקן עם יכולות מסוימות שיבואו לידי ביטוי במשחק".

הרכב משוער: רלף פרמן, מרקו הגר, בנדיקט הובדס, ג'ואל מאטיפ, כריסטיאן פוקס, ג'רמיין ג'ונס, פר קלוגה, ג'פרסון פרפאן, חוסה מנואל חוראדו, לואיס הולטבי, קלאס יאן הונטלאר.

לאתר הרשמי של מכבי חיפה

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully