וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יצחקי סובל ממתיחה ולא יפתח מול דינמו קייב

28.9.2011 / 14:22

חלוץ מכבי ת"א הצטרף לרשימת הפצועים הארוכה של הקבוצה לפני הליגה האירופית. איוניר הזהיר מבראון (22:05, ערוץ 9)

שחקני מכבי תל אביב מתכנסים החל משעות הצהריים בבית מלון בתל אביב בו ישהו עד סמוך לשעת המשחק הביתי נגד דינמו קייב (22:05, ערוץ 9) במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית. בתחילה תכננו בקבוצה להתכנס במלון כבר מאתמול, אולם לבקשתם של השחקנים הם שוחררו לארוחת החג איש איש בביתו עם משפחתו, ובצוות המקצועי הסכימו לדחות את ההתכנסות להיום.

מאוחר יותר צפויה לשחקנים האסיפה הטקטית המסכמת בה גם ימסור המאמן מוטי איוניר את ההרכב למשחק. איוניר עצמו שמרצה עונש הרחקה לא יוכל לשבת על ספסל הקבוצה, ואמש במסיבת העיתונאים הוא סיפר שיאלץ ככל הנראה לצפות במשחק מעל מרקע הטלוויזיה באחד מהחדרים האחוריים באצטדיון.

בתדריך הטקטי לקראת המשחק, צפו השחקנים בקטעים ממשחקה של דינמו קייב נגד שחטאר דונייצק לפני מספר ימים. למרות שבהרכבה של קייב משחקים אנדריי שבצ'נקו ואנדריי ירמולנקו המצויינים, הזהיר איוניר את שחקניו במיוחד מהחלוץ הניגרי אידייה בראון ואמר: "מדובר בחלוץ חזק מאוד, פיזי וטכני. צריך להיצמד אליו קרוב כל הזמן ולא לתת לו מרווח פעולה. הוא מאוד מסוכן ונצטרך להיות קרובים אליו בכל דקה".

בנוסף ציין המאמן, שגם קיים שיחה נפרדת עם שחקני ההגנה ונתן את דגשיו, כי ההתקפה של קייב משחקת בצורה צפופה מאוד כאשר לשחקני הכנפיים יש נטייה גדולה להיכנס למרכז ובכך לצור עומס גדול על הגנת היריב. מצד שני אמר מאמן הצהובים שאם יצליחו השחקנים לחטוף כדורים בהגנה ולצאת מהר להתקפה, אפשר יהיה לתפוס את האוקראינים לא מוכנים ולהפתיע אותם במתפרצות שיכולות להיות קטלניות כי הירידה להגנה שלהם אינה מסודרת ואפשר לנצל זאת.

איוניר יחסר היום את אלירן עטר, סאבו פאביצ'ביץ' ורפי דהן שאינם כשירים במאת האחוזים ובקבוצה מעדיפים שלא לסכנם לקראת משחק הליגה החשוב נגד מכבי חיפה ביום שני. בכדי לצופף את מרכז ההגנה תפתח מכבי במערך של שלושה בלמים, כאשר רוברט פונצ'ץ הקרואטי יצטרף לניבאלדו ושרן ייני. יואב זיו ועומר ורד יתופקדו בעמדות המגנים ויקבלו הוראה לעזור גם לחלק ההתקפי של הקבוצה. מאוחר יותר נודע כי גם ברק יצחקי סובל ממתיחה במפשעה ולא יפתח. את מקומו בהרכב יתפוס מואנס דאבור.

נכון להבוקר נותרו עוד 800 כרטיסים למשחק, כאשר קופות האצטדיון תהיינה פתוחות החל משעות הערב. המשטרה הפשירה כמה מאות כרטיסים ליציע 5 שיעמדו למכירה עבור האוהדים הצהובים.

לפני המשחק תעניק מכבי תל אביב לשבצ'נקו, החוגג את יום הולדתו ה-35, חולצה ממוסגרת של המועדון הנושאת את הספרה 7. נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס ושחקן קבוצת הנוער רוסלן ברסקי, יליד אוקראינה שמשחק עם הספר 7 בעצמו, הם אלו שיעניקו את השי לחלוץ האגדי.

איוניר רוחש הרבה כבוד לדינמו קייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully