וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "דינמו מועדון מפואר, תיקו תהיה תוצאה טובה"

28.9.2011 / 18:00

מאמן מכבי ת"א נתן כבוד לאוקראינים לקראת המשחק בליגה האירופית (ה', 22:05, ער' 9). עטר כשיר אך לא ייכלל בסגל

קובי אליהו

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (רביעי) את האימון המסכם שלה ובכך סיימה את הכנותיה לקראת המשחק בו תארח מחר את דינמו קייב האוקראינית, במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית (22:05, ערוץ 9). אחרי התבוסה 5:1 לבשיקטאש במחזור הקודם, ינסו הצהובים לצבור נקודות ראשונות בשלב הבתים.

למרות חשיבות המשחק אומרים במכבי כי המשחק החשוב באמת מבחינתם יתקיים דווקא ביום שני, מול מכבי חיפה בליגת העל. מסיבה זו בוחר מאמן הצהובים מוטי איוניר לא לסכן את בריאותם של שחקנים שאינם כשירים לחלוטין. המאמן עצמו מרצה עונש הרחקה והוא יישב ביציע ולא יטול חלק בניהול המשחק.

"דינמו קייב זה המועדון המפואר ביותר בבית הזה, עם עבר גדול והישגים באירופה", אמר איוניר בתחילת מסיבת העיתונאים של הצהובים. "ידענו מראש שאנחנו הולכים למאבק מאוד קשה בבית, הרגשנו את זה במשחק הראשון מול בשיקטאש. גם מחר יהיה מפגש קשה מול יריבה חזקה, אבל אנחנו לא מרימים ידיים מעולם, במיוחד כשאנחנו בבלומפילד מול הקהל שלנו. נעשה הכל כדי להפתיע, למרות שזה יהיה קשה".

על החיסורים בהרכב אמר המאמן: "אולי בפעם הראשונה, אנחנו מגיעים עם כמה בעיות בסגל. יש לנו שחקנים פצועים, כמה שהם עייפים. פעם ראשונה שנוצרה לנו איזושהי בעיה, אבל מכיוון שהסגל שלנו עמוק ורחב אז בכל זאת יעלו מחר מספיק שחקנים כדי לייצג אותנו בכבוד".

על מערך שלושת הבלמים אמר איוניר: "זו הדרך הנכונה והטובה לחזק את החלק האחורי שלנו. אחד הלקחים מהמשחק הקודם זה שברמות האלה אנחנו צריכים להיות חכמים יותר בכל הקשור לצפיפות בחלק האחורי. אנחנו מתחשבים במה שקרה לנו בטורקיה".

כשנשאל לגבי המנוחה שיעניק לעטר לקראת יום שני אמר איוניר: "אם היה לנו משחק אחר אחרי דינמו קייב, ולא מכבי חיפה, אולי היינו מתנהגים בצורה קצת שונה עם השחקנים. לקחנו את החישובים הללו בחשבון, וזה אכן יוצר לנו איזושהי בעיה".

האריס מדוניאנין הוסיף: "דינמו קייב זו קבוצה גדולה עם היסטוריה אדירה, אנחנו יודעים שיהיה קשה. הליגה האירופית זה לא כמו ליגת העל, אני מקווה שנוכל להתמודד ולעשות תוצאה טובה. אנחנו משחקים בבית, וכאן יש לנו סיכוי מול היריבות הללו. נצטרך להוכיח את זה. אם לא נפסיד, זו תהיה תוצאה טובה מבחינתנו".

אלברמן ימשיך בהרכב

הצהובים סובלים ממספר פציעות של שחקני הרכב. החלוץ אלירן עטר קיים אימון מלא, אך לא יכלל בסגל. הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ', שסובל מכאבים בקרסולו, ערך אימון ריצה בלבד וגם הוא לא יהיה בסגל. פצוע נוסף שלא יתלבש מחר הוא רפי דהן, שערך אימון חלקי בלבד. על פי התרגולים האחרונים, מסתמן כי המאמן מוטי איוניר מתכנן לעבות את מרכז ההגנה עם שלישיית בלמים, כאשר רוברטו פונצ'ץ, המחלים משבר באפו, צפוי לפתוח לצידם של ניבאלדו ושרן ייני. פונצ'ץ ישחק עם מסיכת מגן מיוחדת שהותאמה במיוחד לפניו.

גל אלברמן, שהצטיין בניצחון בבאר שבע ביום ראשון, ככל הנראה ימשיך לקבל אשראי ויפתח לצידו של האריס מדוניאנין בקישור האחורי. משה לוגסי וגיז'רמו ישראלביץ', שחוזרים לסגל אחרי תקופת היעדרות ארוכה, נמצאים גם הם בתמונת ההרכב. בחלק הקדמי מובטח מקומם של ברק יצחקי ורוברטו קולאוטי, כאשר דור מיכה צפוי לפתוח בצד שמאל וישלים את תמונת הקישור. בסיום האימון נערכה הרמת כוסית חגיגית לכבוד ראש השנה.

בקבוצה צופים שבעקבות העובדה שאוהדי הקבוצה רכשו כעשרת אלפים מיני מנויים למשחקי הליגה האירופית ובשל הביקוש הגדול לכרטיסים מצד האוקראינים, בלומפילד יהיה מחר מלא לחלוטין בכ-15 אלף צופים. המשטרה החליטה להפשיר עוד כמה מאות כרטיסים לשער 5, וכעת נותרו בסך הכל 900 כרטיסים לשערים 5, 7 ו-13. את המשחק תנהל שישיית שופטים קרואטית בראשותו של מאריו סטרחונייה.

הרכב משוער: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, שרן ייני, רוברט פונצ'ץ, יואב זיו, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, דור מיכה, מואנס דאבור, רוברטו קולאוטי.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

סיומין: "קשה להעריך מי פייבוריטית"

בדינמו קייב מודעים לחשיבות המשחק אחרי התיקו הביתי מול סטוק במשחקם הראשון (1:1), ומקפידים שלא לגלות שאננות בעקבות התבוסה של מכבי תל אביב באיסטנבול (5:1). אתמול הזהיר כוכב הקבוצה אנדריי שבצ'נקו, שיחגוג מחר יום הולדת 35, מפני הכשרון של הצהובים, וגם מאמנו יורי סיומין ניסה לא להקל ראש ביריבתו.

"מכבי הפסידה במחזור הפתיחה אבל גם לנו אין יותר מדי נקודות", אמר המאמן הרוסי הוותיק. "התכוננו למשחק כמו שצריך, נשתדל להתאים את עצמנו לחום וללחות. קשה להעריך מי פייבוריטית במשחק, מכבי משחק כדורגל טוב, היא מוליכה את הליגה שלה וזה מעיד על הכושר שלה. אנחנו רוצים לנצח אבל תלוי איך המשחק יתפתח".

קפטן הקבוצה, השוער אלכסנדר שובקובסקי, אמר: "ננסה לשמח את שבצ'נקו עם ניצחון, אבל לא נחגוג יותר מדי כי שלושה ימים לאחר מכן יש לנו משחק ליגה. למכבי תהיה את התמיכה מהקהל אבל אנחנו יודעים איך להתמודד עם זה".

הרכב משוער: אלכסנדר שובקובסקי, דנילו סילבה, בטאו, גוראן פופוב, יבגני חאקרידי, אוגניין ווקוייביץ', אולג גוסב, דניס גרמאש, אנדריי ירמולנקו, אידיי בראון, אנדריי שבצ'נקו.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully