וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה איינוגבה: "אנחנו כבר מכוונים למקום הרביעי"

השוער של בני יהודה מכוון גבוה וממשיך לשחק פצוע: "לפעמים צריך להקריב בשביל הקבוצה". ג'ורג' אמסיס שוחרר מהקבוצה

זה הלך קשה, אבל בני יהודה הצליחה לחלץ אמש (שני) ניצחון ביתי דחוק על מ.ס אשדוד (0:1) ולצבור שלוש נקודות יקרות. השחקנים של יוסי אבוקסיס לא היטיבו לשחק, אך נהנו מן ההפקר משריקה של השופט גיא ברגר לפנדל שלא היה בדקה ה-84 אחרי צלילה של המחליף עומרי רון בתוך רחבת אשדוד, ופדרו גלבאן הבקיע את שער הניצחון מהנקודה הלבנה. בסיום המשחק יצאו השחקנים לארוחה משותפת במסעדה, בה חגגו את הנצחון והרימו כוסית לכבוד השנה החדשה.

הזהובים הצליחו לחבר לראשונה העונה שני נצחונות רצופים וקפצו עד המקום השישי, עם 10 נקודות במאזנם, בדיוק כמו לבית"ר ירושלים והאלופה מכבי חיפה שממוקמת במקום הרביעי. בקבוצה החמיאו למחליפים ננאד מרינקוביץ' ושלו מנשה שנכנסו במחצית השנייה וסייעו לחלק הקדמי להגביר את הלחץ על הגנת אשדוד.

"זה היה משחק קשה, אבל הדבר החשוב הוא שצברנו עוד שלוש נקודות", אמר דלה איינוגבה בסיום. "לא משנה איך שיחקנו, אפשר היה לראות שניסינו לעשות כמיטב יכולתנו ואני שמח שהצלחנו במשימה שלנו. לפעמים כשוער כשאין לך עבודה זה הכי מסוכן, כי אם אתה לא נשאר מרוכז, אתה יכול לחטוף שער מכדור מקרי שיגיע, ולכן זה משחק טוב עבורנו שלא ספגנו וניצחנו".

איינוגבה, שעלה לשחק כשהוא עדיין לא כשיר במאת האחוזים וסובל מפציעה במפשעה, נשאל על מצב בריאותו ואמר: "אני מצליח לתפקד עם הפציעה. מה אפשר לעשות? לפעמים צריך להקריב בשביל הקבוצה, בשביל האוהדים. זה הכדורגל ואלה החיים. אני עושה כמיטב יכולתי לעזור לקבוצה. ייתכן שאצטרך לקבל מנוחה כעת כדי להחלים לחלוטין".

על מצבה של בני יהודה בטבלה אחרי שני הניצחונות הרצופים אמר השוער הניגרי: "אפשר לראות שהפער מהצמרת לא גדול ואנחנו כבר מכוונים למקום הרביעי בטבלה. אם נמשיך לנצח והקבוצה תהיה ברוח של ניצחונות, אז הכל אפשרי עבורנו. כולנו מאחדים כוחות בשביל המטרה שלנו ואנחנו מסתכלים למעלה".

הקשר ג'ורג' אמסיס קיבל הודעה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת. אמסיס, שלא קיבל מספיק דקות משחק, ינסה למצוא לעצמו קבוצה אחרת, כאשר סוכנו דודו דהאן כבר בודק מספר הצעות שנתקבלו עבורו.

יוסי אבוקסיס: "עדיין צריך להשתפר מבחינה התקפית"

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully