וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "עדיין צריך להשתפר מבחינה התקפית"

26.9.2011 / 22:35

מאמן בני יהודה היה מרוצה מה-0:1 על אשדוד: "עכשיו הזמן להעלות את הרמה". מזרחי: "היד של השופט קלה מדי על ההדק"

לראשונה העונה השיגה בני יהודה שני נצחונות ברציפות, כאשר הזהובים גברו הערב (שני) 0:1 על מ.ס. אשדוד וטיפסו למקום השישי בטבלה, מרחק נקודה מהמקום השלישי. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-84, לאחר שפדרו גלבאן ניצל פנדל מפוקפק שקיבלה קבוצתו של יוסי אבוקסיס מהשופט גיא ברגר. במחזור הבא תצא בני יהודה למשחק חוץ מולה עולה החדשה הפועל ראשון לציון, בעוד אשדוד, שסופרת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, תארח את בית"ר ירושלים.

"הלך קשה מאוד אבל אנשים צריכים להבין שאנחנו משחקים מול קבוצות טובות, קבוצות שכבר עשו תוצאות טובות", אמר מאמן הזהובים יוסי אבוקסיס בסיום. "אשדוד קבוצה מאורגנת, הם סגרו אותנו טוב, אבל בסך הכל, כל ההזדמנויות במשחק היו שלנו. סגרנו הגנתית בצורה טובה, כמובן שאנחנו עוד צריכים להשתפר מבחינה התקפית ולייצר יותר מצבים, אבל אם יש משהו שאני מאוד מבסוט ממנו זה הארגון שהיה לנו במשחק, כי תמיד הצלחנו לחזור לעמדות המוצא שלנו ומנענו מאשדוד לעקוץ אותנו במתפרצות. הם כמעט ולא הגיעו לשער שלנו, וזה מאוד משמח אותי. אני חושב שקבוצת כדורגל שרוצה להגיע רחוק צריכה קודם כל להיות מאורגנת".

על העובדה שקבוצתו רשמה ניצחון שני ברציפות ואולי מסתכלת אל עבר הצמרת אמר אבוקסיס: "אנחנו לא מסתכלים כרגע לשום מקום. כמו שהתחלנו את עונה עם נקודה אחת בשני משחקים, גם עכשיו אנחנו לא מדברים. זה זמן לעבוד, להשתפר ולהעלות את הרמה. כמובן שכל ניצחון ייתן לשחקנים ביטחון לקראת ההמשך".

מנגד, מאמן מ.ס. אשדוד יוסי מזרחי לא הרבה במילים והתייחס כמובן גם לפנדל שנשרק נגד קבוצתו: "לא ראיתי טלוויזיה אבל לדעתי לא היה פנדל, היד של השופט היתה קלה מדי על ההדק. לגבי המשחק, "בחצי הראשון היינו יותר טובים. לא יצרנו מספיק מצבים, אבל מבחינת השליטה במגרש היינו עדיפים. בחצי השני הלכנו יותר מדי אחורה".

השוער אופיר מרציאנו התייחס לעובדה שקבוצתו סופגת בדקות האחרונות זה מחזור שני ברציפות, ואמר: "אין שום בעיה מנטלית, הכל בסדר. אני לא יודע להסביר את זה. יצא ככה ששני משחקים ברציפות ספגנו שערים בסיום, אבל אין מה לעשות, נמשיך בדרך שלנו ואני מאמין שיהיה יותר טוב בהמשך. נצטרך להרים את הראש, כבר ביום שבת יש לנו משחק מול בית"ר ירושלים בבית". על השריקה לפנדל הוסיף: "ראיתי שלא היה פנדל, אבל אין מה לעשות, זה מה שהשופט החליט והוא זה שקובע. נצטרך לחיות עם ההחלטה הזאת".

בני יהודה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully