וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פייטון מאנינג צפוי להחמיץ את כל העונה

26.9.2011 / 19:09

ג'ים אירסיי, בעלי הקולטס, הצהיר כי הקוורטרבק ככל הנראה לא ישחק כלל בעונה הנוכחית. אנדי ריד טוען שלויק אין שבר ביד

זה היה באוויר עוד מהפגרה והיום זה הופך למעט יותר רשמי. ג'ים אירסיי, בעלי אינדיאנפוליס קולטס, הודיע היום (שני) כי פייטון מאנינג, הקוורטרבק הכוכב של קבוצתו, יחמיץ ככל הנראה את כל העונת המשחקים הנוכחית.

הסופר בול הקרוב צפוי להיערך במגרשם של הקולטס והיום נפגש אירסיי עם קומישינר הליגה רוג'ר גודל בנוגע להכנות לאירוע. במהלך הפגישה, הודיע הבעלים כי פייטון מאנינג, שעבר ניתוח בעצבי צווארו במהלך הפגרה, לא יעלה לכר הדשא ככל הנראה במשך כל עונת 2011. על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, גודל בחר שלא להגיב על ההכרזה של אירסיי, שמאוחר יותר השתמש בחשבון הטוויטר הפעיל מאוד שלו על מנת להבהיר ואף לסייג מעט את דבריו: "לא אמרתי שהוא בטוח לא ישחק, נבדוק את זה חודש אחרי חודש ואולי הוא יוכל לחזור בדצמבר", צייץ אירסיי.

על פי המסתמן, לקבוצה אין כרגע כוונה להציב את מאנינג ברשימת הפצועים ומצבם של הקולטס, שכרגע הפסידו בכל שלושת משחקיהם, לקראת סיום העונה הסדירה, עשוי לקבוע אף הוא את מועד חזרתו של השחקן. בינתיים תאלץ אינדיאנפוליס לקוות לחזרתו של קרי קולינס, שספג זעזוע מוח בהפסד אמש 23:20 לפיטסבורג, כאשר במידה וגם קולינס לא יהיה כשיר למשחק הבא מול טמפה ביי, מי שימשיך לקבל את הקרדיט הוא קרטיס פיינטר.

אצל פילדלפיה איגלס, לעומת זאת, אולי יש חדשות טובות בכל מקרה. אנדי ריד אמר במסיבת עיתונאים היום, כי בניגוד למה שפירסמה קבוצתו אמש, לקוורטרבק הקבוצה מייקל ויק אין שבר ביד ימין, אלא רק חבלה המקשה עליו את התנועה.

ויק נפגע אמש מתיקול של שחקן ההגנה של הג'איינטס כריס קאנטי, בהפסד הביתי של האיגלס לניו יורק, 16:29 ונאלץ לעזוב את המגרש. עוד בזמן המשחק, פירסמו האיגלס הודעה לפיה השחקן סובל משבר בידו הימנית (לא היד הזורקת שלו) והצפי היה שהוא ייעדר בין 3 ל-4 שבועות. השחקן עצמו היה כעוס מאוד בשל הפציעה והתלונן על השופטים לאחר המשחק.

היום נשמע מאמנו אנדי ריד אחרת לגמרי ואמר שהשחקן סובל מחבלה בלבד ומצבו יבחן יום אחר יום, בתקווה שהוא יוכל לשחק כבר במשחק הקרוב של האיגלס מול סן פרנסיסקו.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully