וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר ביד למייקל ויק: "השופטים לא עושים את העבודה"

26.9.2011 / 0:30

הקוורטרבק של פילדלפיה מאוכזב לאחר הנטישה בהפסד 29:16 לניו יורק ג'איינטס: "אני תמיד על הקרקע ולא זורקים לי דגלים"

ניו יורק ג'איינטס ניצחה אמש (ראשון) את פילדלפיה איגלס 16:29, במשחק שגבה מחיר יקר ממייקל ויק. הקוורטרבק של העיטמים, שבשבוע שעבר חטף זעזוע מוח והוכשר לשחק רק לקראת ההתמודדות עם הג'איינטס, ספג מכה בידו מכריס קאנטי מניו יורק ונחבש. זוהי יד ימין, היד הלא זורקת של הקוורטרבק, שעובר פתיחת עונה אומללה. הוא הוחלף על ידי מייק קפקא בחלק האחרון של המשחק.

"כשאני מסתכל על ההילוכים החוזרים", אמר ויק לאחר המשחק, "הייתי על הקרקע לא מעט פעמים ואני לא יכול לומר שלא התייאשתי. השופטים חייבים לעשות את העבודה שלהם. אני תמיד על הקרקע, בכל פעם שאני זורק את הכדור. ואין לי מושג למה אני לא מקבל דגל לעונש של 15 יארד כמו שכל אחד אחר מקבל". לאחר מכן נשמע ויק מפויס יותר: "אני לא מאשים את השופטים ולא רוצה לבוא אליהם בטענות ולדבר עליהם. אני רק מקווה שמישהו יראה את זה וייקח לתשומת לבו".

בינתיים, גם בטנסי צרות, כשהתופס המצטיין קני בריט נפצע בברכו במשחק הניצחון 14:17 על דנבר והוצא מהמגרש ברכב הפינוי. הטייטאנס יערכו בדיקות לבריט ביום שני, אולם מצב העניינים לא נראה טוב. לבריט היו לפני המשחק 14 תפיסות ו-271 יארד עם שלושה טאצ'דאונים בשני המשחקים הראשונים של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully