וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: המשטרה לא הולכת לקראת האוהדים

26.9.2011 / 18:06

דיון בנוגע לאירועים לאחר המשחק מול הפועל פ"ת והמגבלות המוטלות על האוהדים הירושלמים לא הוביל לפריצת דרך

בעקבות האירועים בסיום המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל פתח תקוה ביום שבת, התקיימה היום (שני) פגישה בין נציגי המשטרה, בה נכח גם מנהל הקבוצה מהבירה מנחם נידם. כזכור, במהלך המשחק בו ניצחו המלאבסים 1:2 את בית"ר נרשמו מספר עימותים ביציעים בכתוצאה מהגבלות אותן הטילו כוחות השיטור על האוהדים הירושלמים בכל הנוגע להכנסת אביזרי עידוד. כמו כן, התגודדו אוהדים רבים סביב רכבו של השופט אלון יפת בתום המשחק, ללא כוח משטרה שהיה בקרבת מקום.

המשטרה הודתה בדיון כי לא שהתה באירוע בו צרו על רכבו של יפת בטענה שהאירוע התרחש כרבע שעה לאחר המשחק ולא היו צפויים לשהות אוהדים באיזור החניה. מתחקיר שערכה המשטרה נתברר כי בחור בכסא גלגלים היה זה שעיכב את הרכב של יפת ונתן לגיטימציה לעשרות אוהדים נוספים להגיע ולנסות לתקוף אותו. בידי המשטרה מספר תמונות מהאירוע והיא צפויה לנסות ולאתר את אותם אוהדים.

מעבר לכך נערך דיון בם בנוגע לאיסור על הכנסת אביזרי עידוד, מה שגורם לתסיסה גדולה בקהל. מפקד המשטרה טען כי לכל מפקד משטרה יש את השיקולים שלו. במשטרה אף החליטו שלא לאשר הכנסת דגלי פריסה, מחשש לשריפה ואסון ביציעים, ורק אם בית"ר תספק אישור ממכון התקנים לפיו הדגלים לא עשויים מחומר דליק וישנו ביציע חומר מעכב בערה, תקבל הקבוצה אישור להכנסת הדלים.

גם לגבי המגאפונים ביציע הודיעו לבית"ר כי לכל הקבוצות באיצטדיון רמת גן ישנו איסור גורף להכניס אותם. מעבר לכך ובעקבות העובדה שאוהדי בית"ר ממשיכים לשבת על המעקה ביציעים העליונים בניגוד להוראות כוחות השיטור, דורשת המשטרה כי במשחקים הבאים יועברו האוהדים ליציעים 11-12 ביציע המזרחי והיא מתכוונת לסגור את היציע העליון באיצטדיון. בבית"ר לא מקבלים את ההחלטה ובמקרה ולא יגיעו להבנות, יורידו את האוהדים לחלק התחתון של היציעים המערביים.

בנוגע לדיון מחר בבית הדין המשמעתי, בבית"ר יטענו כי תחקיר המשטרה מדבר בפני עצמו. המשטרה מודה כי לא היה כוח שיטור וכוח כזה היה צפוי למנוע את כל האירוע. מעבר לכך, בבית"ר יוסיפו כי הקהל נמצא במגמת שיפור, ומשום שלמשטרה ישנם תמונות של האוהדים המעורבים, יבקשו בשורות המועדון למצות את הדין עם אותם אוהדים ולא להעניש את הקבוצה כולה בשל אי נוכחות כוח השיטור בסיום המשחק.

בנוגע להתנהגות המאמן יובל נעים בתום אותו משחק מול הפועל פתח תקוה, בבית"ר יסבירו כי הפיקו את הלקחים וכבר למחרת המשחק זומנו נעים ומספר שחקנים שהיו מעורבים באירוע לחדרו של איציק קורנפיין, שם הסביר להם היו"ר את חומרת המעשה ודרש שהדברים לא יחזרו על עצמם. מעבר לכך, בבית"ר ידרשו שג'ונתן אסוס, שחימם ויצר את התקרית, ייענש בחומרה רבה.

צפו בהפועל פ"ת מנצחת את בית"ר ירושלים 1:2

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully