וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים

ניצחון ראשון לפתח תקוה. הרוש הורחק, לוזון (15, פנדל) ופישביין(16) כבשו, ברוכיאן החטיא פנדל, בן שושן כבש אחד (78)

בית"ר ירושלים והפועל פתח תקוה, שתי הקבוצות שעברו את הקיץ הכי קשה בליגת העל, נפגשו הערב (שבת) באצטדיון רמת גן, שמהווה את הבית של שתיהן, עד שהמגרשים שלהן יהיו מוכנים. מי שהרגישה יותר בבית היא דווקא האורחת במשחק, פתח תקוה, שניצחה לראשונה העונה, 1:2 והנחילה לבית"ר את הפסד הליגה השני שלה.

הרחקה מוקדמת של שוער בית"ר אריאל הרוש, כבר בדקה ה-11 לאחר עבירה ברחבה, לא הותירה לירושלמים יותר מדי סיכוי במשחק. את הפנדל שגרם הרוש ניצל יניב לוזון (15) לשער הראשון וכעבור דקה בלבד אור פישביין הכפיל את התוצאה. אחרי המחצית פתח תקוה נרדמה, ובית"ר חזרה. אבירם ברוכיאן החמיץ פנדל (66), אבל עמית בן שושן כבש בדקה ה-78, גם הוא בפנדל, השלישי במשחק. יותר מזה בית"ר לא הצליחה להשיג.

לדף המשחק

אור פישביין שחקן הפועל פתח תקוה (ימין) עם גיא צרפתי. ברני ארדוב
חגיגה גדולה של הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

בית"ר ירושלים עלתה למשחק במטרה להמשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלה. החבורה של יובל נעים, שפגש את קבוצתו לשעבר, נודדת לאצטדיון רמת גן משום שטדי נתון לשיפוצים. זה לא הפריע לבית"ר לשמור על מאזן ביתי מושלם עד כה, עם שני ניצחונות משני משחקים, אלא שהיום זה נגמר.

הצהובים- שחורים פתחו חזק, אבל טעות מיותרת של תומר בן יוסף, בתוספת ספק עבירה של אור פישביין בחטיפת הכדור, לא הותירה לשוער אריאל הרוש ברירה והוא ביצע עבירה ברחבה, שהובילה להרחקתו ולפנדל. השוער המחליף אוהד סיידוף נשלח להופעת בכורה בליגת העל וספג את הפנדל מרגלי יניב לוזון (15). בקושי 60 שניות חלפו ופישביין קיבל מסירת פז מג'ונתן אסוס והכפיל את היתרון של גילי לנדאו וקבוצתו.

מרגע שפתח תקוה עלתה ליתרון בן שני שערים, היא נראתה הרבה יותר נינוחה וניצלה את הבלבול שנגרם בעורף הבית"רי בעקבות ההרחקה, על מנת להגיע להרבה הזדמנויות, בעיקר בעזרתו של יגאל אנטבי הוותיק, שנראה נהדר. סדרת החמצות בלתי נגמרת של יניב לוזון, הותירה את התוצאה בעינה ואיפשרה לבית"ר לחזור למשחק.

בדקה ה-66 נשרק פנדל לקבוצה של נעים, ברוכיאן בעט היטב, אבל אג'ידה הציל בצורה נהדרת. בדקה ה-78, פנדל שלישי במשחק, שוב לזכות בית"ר, הפעם עמית בן שושן כבש וצימק. בית"ר לא הצליחה להשוות ובסיום חגגו המלאבסים ניצחון בכורה בליגה, שמוריד את המינוס שלהם לשלוש נקודות בלבד, ובשבוע הבא הם יארחו את הפועל עכו. בית"ר ירושלים תצא לאשדוד בתקווה לחזור למסלול הניצחונות.

מהלך המשחק

דקה 2: אנטבי פרץ ונבלם, הכדור הגיע ללוזון, שעמד לבד לחלוטין במרכז הרחבה, אבל עד שהשתלט על הכדור פורטיז'ו כבר הגיע ובלם אותו.

דקה 7: ברוכיאן הרים כדור טוב למרכז הרחבה, כהן נותר בודד ונגח חזק ליד הקורה.

דקה 8: בן שושן כידרר בצד שמאל של הרחבה ובעט כדור לא חזק, אבל מתוחכם מעל אג'ידה ישר למשקוף.

דקה 11: פישביין גנב לבן יוסף את הכדור, ספק בעבירה ופרץ מול הרוש, שהכשיל אותו. אדום לשוער ופנדל להפועל פתח תקוה. אל השער של בית"ר נכנס אוהד סיידוף במקומו של הבלם מיגל פורטיז'ו. הופעת בכורה בליגת העל לשוער הצעיר.

דקה 15: גול! יניב לוזון לקח את הפנדל ושלח אותו פנימה. 0:1 לפתח תקוה.

דקה 16: גול! בית"ר בהלם מההרחקה ופתח תקוה מנצלת זאת עד תום. צרפתי בעט ונבלם, הריבאונד הגיע לאסוס, שהשאיר כדור נהדר לפישביין במרכז הרחבה, משם הדרך לרשת הייתה קצרה. 0:2 מדהים לפתח תקוה.

דקה 26: צרפתי התנהל עם הכדור כ-25 מטרים מהשער ושלח פצצה למשקוף. פתח תקוה ממשיכה לשלוט במגרש.

דקה 34: פתח תקוה יצאה למתפרצת. צרפתי ולוזון החליפו מסירות ביניהם ורגע לפני השער השלישי, הגיע בראשי וחילץ.

דקה 37: בית"ר מנסה לחזור למשחק וסטיבן כהן ירה מתוך הרחבה כדור שאג'ידה הוציא בקושי מהחיבורים.

דקה 40: אסוס חילץ כדור במרכז המגרש ומסר ללוזון, שבעט חלש מחוץ למסגרת.

דקה 45+1: רגע לפני המחצית, אנטבי שעט באגף שמאל, עבר בקלות את דסה והשאיר כדור ללוזון במרכז הרחבה. הקשר שוב החמיץ את המסגרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מחצית שנייה

דקה 48: לוזון ממשיך בסדרת ההחמצות שלו, הפעם אחד על אחד מול סיידוף, שהציל יפה.

דקה 66: ברוכיאן החמיץ פנדל, שיכול היה להחזיר את בית"ר למשחק. אדו נשאר שרוע ברחבת פתח תקוה, בית"ר לא עצרה את המשחק ואיינבינדר שקיבל את הכדור, לא היה בנבדל. בן מוחה הגיע אליו והכשיל אותו ברחבה. את הפנדל שלח ברוכיאן חזק ימינה, אבל אג'ידה ירד נהדר והציל. איזו הזדמנות מפוספסת לבית"ר ירושלים.

דקה 78: גול! פנדל שני לבית"ר. ברוכיאן הכניס לריקן, שהוכשל על ידי בן מוחה. בן שושן ניגש לבעוט הפעם ושלח את הפנדל חזק ופנימה, 1:2.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש (הורחק, 11), אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו (אוהד סיידוף, 15), אבי ריקן, דן איינבינדר, קובי מויאל (מתן בראשי, 30) , שי חדד, סטיבן כהן (עדן נחמני, 62), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי (אוראל אדרי, 70), פביאן סטולר, דניאל אדו, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, אייל שן, יניב לוזון (שחר בלילטי, 85), גיא צרפתי, אוראל אדרי, אור פישביין (אפרים בוגלה, 76).

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully