וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו קייב תגיע חמושה באוהדים ובצבא עיתונאים

כמה מאות אוהדים וכ-55 אנשי תקשורת ילוו את האוקראינים, לקראת מפגשם הרשמי הראשון עם קבוצה ישראלית

יומיים לאחר משחק העונה שלה נגד היריבה הגדולה שלה בשנים האחרונות שחטאר דונייצק (0:0), דינמו קייב נערכת לקראת המפגש עם מכבי תל אביב, במסגרת המחזור השני בליגה האירופית. כמה מאות אוהדים צפויים להגיע עם הקבוצה לישראל, כאשר גם לא פחות מ-55 עיתונאים ילוו אותה.

הצהובים של מוטי איוניר יארחו את המשחק בבלומפילד ביום חמישי הקרוב (22:05), לאחר שנוצחו 5:1 במחזור הראשון על ידי בשיקטאש, בעוד שדינמו קייב סיימה את משחקה הראשון ב-1:1 ביתי עם סטוק סיטי האנגלית. כאמור, בשבת האחרונה נפרדה הקבוצה בתיקו ללא שערים עם שחטאר, כשהיא מדורגת כעת בליגה אחרי 11 מחזורים במקום השני עם 27 נקודות, בדיוק כמו לשחטאר, שמובילה עליה בזכות יחס שערים עדיף.

הקבוצה האוקראינית שהתה פעמים רבות בישראל, שיחקה בטורנירי חורף במדינה, ערכה לא מעט מחנות אימונים ואף שיחקה נגד קבוצות ישראליות, אולם זה יהיה המפגש הרשמי הראשון עבורה עם קבוצה ישראלית. ביום רביעי (10:00) תנחת הקבוצה, כשבערב (19:00) היא תערוך את מסיבת העיתונאים, בהשתתפות המאמן יורי סמין ואחד השחקנים, ואחריו תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק.

מי שיעמוד בשער הקבוצה הוא הקפטן והשוער הוותיק אלכסנדר שובקובסקי, שערך נגד שחטאר את הופעתו ה-300 במשחק רשמי בקריירה. באוקראינה לא שכחו לציין את דבריו של מוטי איוניר לאחר משחק הניצחון נגד הפועל באר שבע כי "הראש שלו נמצא יותר במשחק מול מכבי חיפה בליגה בשבוע הבא מאשר במפגש עם דינמו".

שוער מכבי תל אביב גיא חיימוב בספק למשחק באירופה

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully