וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "לעשות בשאלקה תוצאה שנהיה גאים בה"

26.9.2011 / 12:04

הקבוצה החלה בהכנות למשחק בגרמניה, אלישע לוי ערך אסיפה: "מרוצה מאיך ששיחקנו". הכרטיסים למכבי ת"א אזלו

לאחר שלא התאמנה אתמול (ראשון), מכבי חיפה ערכה הבוקר אימון ראשון לקראת המשחק ביום חמישי מול שאלקה במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית.

המאמן אלישע לוי מתכוון להגביר את קצב האימונים עד יום רביעי, אז תמריא הקבוצה לגרמניה לקראת המשחק. לוי כינס הבוקר אסיפה, בה התייחס לאירועי המשחק מול עירוני ניר רמת השרון (0:5) וכהכנה לקראת המשחק בגרמניה.

"עשינו ניצחון מצוין וחשוב מאוד לפני המשחק מול שאלקה", אמר לוי באסיפה. "אנחנו צריכים לבוא עם ביטחון רב ולעשות תוצאה שנהיה גאים בה. אני מרוצה מאיך ששיחקנו בשבת ומקווה שנמשיך באותו קו". לוי עשוי לעשות מספר שינויים בהרכב, כמו חזרה של אייל גולסה ל-11, אבל עדיין לא תרגל הרכב. בויאן שראנוב ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות.

הקבוצה צפויה לשוב לישראל ביום שישי ובסוף השבוע היא תחדש את האימונים בכפר גלים לקראת משחק העונה מול מכבי תל אביב ביום שני.

חברת הכרטיסים "גרבר", שניהלה את מכירת הכרטיסים לקראת המשחק עבור אוהדי חיפה, הודיעה כי אלה רכשו את כל 1,500 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה לקראת המשחק בבלומפילד. אוהדי חיפה יישבו בשערים 4-5.

גדיר יוותר בשלב זה על הגשת תלונה נגד תבריזי

החלוץ מוחמד גדיר החליט לוותר בשלב זה על הגשת תלונה רשמית באיגוד השופטים נגד השופט איתן תבריזי, למרות שהתלונן בפני אנשי מכבי חיפה על דברים שאמר לכאורה השופט.

בחיפה הזכירו כי תלונה דומה הוגשה בעונה שעברה על ידי הקשר רפי דהן, שטען כי תבריזי קילל אותו ואיים לנגוח בו (השופט הכחיש), אך לא נענתה על ידי איגוד השופטים. מאוחר יותר, אגב, הורחק השחקן לשלושה משחקים על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בעונש שכונה על ידי אנשי הפועל פתח תקוה כ"חסר תקדים".

פרקליטיו של ולדימיר דבאלישווילי מנסים להגיע לפשרה עם הפרקליטות בנוגע לפרשת הנהיגה שלו בגילופין. בסביבתו של החלוץ מאמינים שבית המשפט לא ישלול את רישיונו לאחר שתושג פשרה בתיק לפני הדיון שייערך בחודש דצמבר.

יניב קטן מקווה לפתוח דף חדש אחרי הניצחון על רמה"ש

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully