וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גדיר התלונן שתבריזי השפיל אותו

24.9.2011 / 21:30

חלוץ הירוקים התלונן שהשופט קרא לו "זבל" ו-"חרא", במהלך ה-0:5 על רמת השרון. אלישע לוי: "שחקנים מתרגלים לשבת בצד"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יותם בן-דוד

מכבי חיפה הגיעה למשחק היום (שבת) מול עירוני ניר רמת השרון קצת מפוחדת, אבל התוצאה בסיום - 0:5 מוחץ לירוקים, הכניסה הרבה מאוד שקט לאלישע לוי ולשחקניו. המשחק היה כמעט גמור בדקה ה-14, אחרי שרמת השרון נשארה בעשרה שחקנים - אבי סופר הורחק אחרי שהכשיל את מרלון דה חסוס ברחבה, ויניב קטן כבש וחגג את שערו המאה. אחר כך היו אלה ויאם עמאשה (42) וסארי פלאח (45), שהפכו את המחצית השנייה לגארבג' טיים. עידן ורד הבקיע את הרביעי בדקה ה-56, ועלי עוסמאן חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-72, תוצאה ששימחה גם את הקהל הירוק בקרית אליעזר.

תקרית לא נעימה נרשמה בסיום המשחק. חלוץ מכבי חיפה מוחמד גדיר, התלונן לאנשי הקבוצה על השופט איתן תבריזי, בטענה שקילל אותו במהלך המשחק, והשפיל אותו בנוכחות שחקנים. גדיר, שנכנס לחדר ההלבשה כשהוא כעוס מאוד, סיפר לשחקנים בקבוצה כי במהלך המשחק, כאשר ספג את הכרטיס הצהוב, כינה אותו תבריזי שחקן זבל וחרא, ומיד לאחר מכן איים עליו כי במידה והוא לא יתנצל על המחאה שהפגין במהלך המשחק, הוא יקבל כרטיס אדום. השחקן, שסירב להתנצל, ניגש מיד לקברניטי המועדון וביקש לטפל בעניין.

גדיר אמר לחבריו: "אסור שמקרים כאלה יחזרו, הוא השפיל אותי לעיני כל השחקנים. אם צריך, אתלונן נגדו גם באיגוד השופטים". יו"ר איגוד השופטים יריב טפר מסר בתגובה: "על גדיר להגיש תלונה כתובה באמצעות המועדון למשרדי האיגוד, וזו תתקבל ותטופל".

"לוקח זמן לבנות רוטציה"

מאמן הירוקים אלישע לוי נשמע מרוצה אבל רגוע בסיום: "אני לא יודע אם לקרוא לתקופה האחרונה משבר, אבל בכל התקופה בה אני כאן, לא השגנו כל כך מעט נקודות בתחילת העונה, אז אפשר להגיד שזו תקופה לא טובה. ראינו היום קבוצה שלוחצת ונחושה. ורמת השרון שניצחה את מכבי תל אביב בשבוע שעבר, היא קבוצה מצוינת, כך שזה לא היה ניצחון של מה בכך. יש תיאום בין כל החוליות, והיו שחקנים שנחו היום, ויש הרכבים שמשתנים. ההגנה הייתה טובה היום".

לוי הוסיף: "אם ניקח את המשחקים האחרונים, כמעט אף פעם לא היה הרכב אחד. צריך ליצור יציבות, אבל כל פעם יש בעיה אחרת, מישהו פצוע, מישהו מורחק. אנחנו יודעים את העבודה, ונקווה להמשיך כמו היום. יוריצה בוליאט שחזר היום לסגל, הוא שחקן מפתח, ואני מרוצה שהוא חזר".

ביום רביעי תטוס הקבוצה לגרמניה למשחק מול שאלקה בליגה האירופית, ולוי שנשאל על הנושא, השיב: "חשוב מאוד שנעשה מנוחה קלה מהליגה ונבוא למשחק נגד שאלקה אחרי ניצחון, כדי שיהיה לנו יותר ביטחון. שאלקה זו קבוצה מהדרג הבכיר, ואנחנו לא התעסקנו כל כך בהם, כי התכוננו לרמת השרון. אני מקווה שנציג יכולת טובה. אני מברך את יניב קטן על ציון הדרך, הוא נכנס לכושר וניהל את המשחק היטב, ואני מקווה שהוא ימשיך ככה".

המאמן סיים את דבריו והתייחס שוב לרוטציה: "אנחנו נעבוד קשה, אנחנו לא ניבהל, ועכשיו לא נמהר לחגוג, אלא רק נמשיך לחזור לכושר שלנו. אוראל דגני היה בחוץ כי הוא היה צריך לנוח, וגם אייל גולסה לא היה בסגל מאותה סיבה. צריך לעשות רוטציה, ורוטציה לוקחת זמן, צריך לבנות היררכיה. שחקנים יודעים שהם יכולים לשבת בחוץ לפעמים, והם מתרגלים לזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"באנו עם הרבה רעב"

מגן מכבי חיפה טאלב טואטחה, שהפגין יכולת טובה היום, היה כצפוי שמח בעקבות הניצחון הנאה: "לא יודע אם היינו במשבר, אבל לקח לנו זמן להתחבר. אני מקווה שזה קרה. שיחקנו טוב, ואני מקווה שנמשיך ככה. אני מקווה שאני אמשיך ביכולת הטובה עד לתום העונה".

טואטחה, שבישל הערב שני שערים, הוסיף: "באנו עם הרבה רעב והרבה נחישות. כל השבוע דיברנו על זה שחייבים לבוא ולדרוס את הדשא, ועשינו את זה. הראש עכשיו בשאלקה, זה סיפור אחר, רמה אחרת, ליגה אירופית. אני מקווה שנבוא מוכנים, והכל יכול להיות".

על קפטן הקבוצה יניב קטן אמר המגן: "אני מרגיש שיניב קטן הוא כמו אבא שלי, עוזר לי כשלא הולך לי, אומר לי: 'ילד תרים את הראש', וגם כשאני משחק טוב עוזר לי לא לעשות דברים שאני לא יודע. אני מאוד שמח בשבילו על השער המאה ואני מקווה שיבקיע עוד הרבה".

מאמן עירוני ניר רמת השרון, מומי זפרן, דיבר בסיום: "אני חושב שמבחינתנו המשחק הסתיים עם הפנדל וההרחקה. כל המאמץ שעשינו במשחקים האחרונים, גם חיסרון מספרי וגם לרדוף אחרי מכבי חיפה שהייתה רעננה, זה קשה, למרות שהמשכנו לשחק כדורגל אחרי הפיגור. דקה 42 גמרה את המשחק".

זפרן דיבר על היעדים של קבוצתו לעונה:"קבוצה שעלתה השנה ליגה, שלא הייתה לה תשתית של שחקני בית, להישאר זה הישג ענק. אין לנו מגרש בית, ואם אנחנו נישאר בליגה, רמת השרון תתפתח ותהפוך לקבוצה מהטובות בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully