וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "מה שהיה בסכנין לא יחזור"

25.9.2011 / 8:00

קפטן מכבי חיפה שלח מסר אחרי ה-0:5 על רמת השרון: "לא יכול להבטיח שננצח כל משחק, אבל שחקנים ישחקו עבור החולצה"

מכבי חיפה שחררה אמש (שבת) הרבה לחץ כשהביסה 0:5 את עירוני רמת השרון. האלופה התאוששה מהתקופה הקשה שלה כשיניב קטן חגג את שערו המאה בפנדל, ולאחר מכן הצטרפו לחגיגה גם ויאם עמאשה, סארי פלאח, עידן ורד ועלי עוסמאן.

"הייתה לנו מחויבות על המגרש ונתנו 200%", אמר הבוקר יניב קטן לאתר הרשמי של הקבוצה. "מה שהיה נגד סכנין לא יחזור יותר, זה נשאר מאחור. אני לא יכול להבטיח שבכל משחק ננצח, אבל אני יכול להבטיח שבכל משחק יראו אותנו נותנים הכל על המגרש. השחקנים ישחקו עבור החולצה הירוקה".

בחיפה מרוצים אתמול מהיכולת של השוער בויאן שראנוב שמשרה ביטחון על ההגנה, אבל מי שקיבל את עיקר המחמאות בסיום היה המגן הצעיר טאלב טואטחה, שבישל שני שערים והוכיח שהוא מסוגל להיכנס לנעליים של פיטר מסיללה. שביעות רצון נרשמה גם מהתיאום בין הבלמים לקראת המשחק מול שאלקה בשבוע הבא ומסארי פלאח שכבש שער שני העונה, אך למרות זאת אלישע לוי מתכנן לשלב בקרוב מאוד את יוריצה בוליאט בהדרגה וזה אמור ליצור תחרות גדולה על העמדה הזאת. החלוץ אלון תורג'מן שנכנס כמחליף והגיע למצב הבקעה הרשים ויקבל הזדמנות גם בהמשך.

שחקנים בקבוצה לא ראו בעין יפה את ההתנהגות של תבריזי והדברים שהשמיע לכאורה כלפי מוחמד גדיר. "כבר שנים שהוא מקלל שחקנים, ואף אחד באיגוד לא עושה עם זה כלום", העיד אחד מהם. כזכור, השחקן התלונן בפני קברניטי המועדון כי השופט השפיל אותו לעיני השחקנים במהלך השמקח וכינה אותו "זבל" ו"חרא". באיגוד, כזכור, אמרו אתמול כי על השחקן להגיש תלונה כתובה מטעם המועדון לאיגוד וזו "תתקבל ותטופל". כזכור, גדיר אף ספג כרטיס צהוב בעקבות העימות בין השניים.

חיפה תמריא ביום רביעי בבוקר לגרמניה לקראת המשחק מול שאלקה. המאמן אלישע לוי עשוי לבצע שינויים בהרכב למרות התבוסה אמש. המועדון אמור לעמוד לדין באופ"א בגין הדלקת אבוקות במשחק בגנק והיא עשויה להיקנס עקב כך.

תום המשבר? מכבי חיפה הביסה את רמת השרון 0:5
אלישע לוי יודע: "אנחנו בתקופה לא טובה"
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully