וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תועמד לדין בגין קריאות גזעניות

הקבוצה תתייצב שוב בבית הדין לאחר הקריאות לעברו של חלוץ הפועל חיפה איימוס קולי, עלולה לספוג עונש משחק ללא קהל

נראה שהפועל תל אביב לא רק ניזוקה מבחינה מקצועית מהתיקו 0:0 עם הפועל חיפה במסגרת המחזור השישי של ליגת העל בבלומפילד, כאשר איבדה שתי נקודות יקרות במאבק. הקבוצה האדומה עלולה להיפגע כשתעמוד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל מחר (שלישי, 16:00), בגין קריאות גזעניות לעבר חלוצה של הפועל חיפה איימוס קולי.

כזכור, קולי נכנס כמחליף במקומו של גל אראל בדקה ה-66 במשחק בבלומפילד. הוא עזר לקבוצה האורחת להסתגר ולמשוך קצת זמן בדרכה לנקודה הראשונה שלה העונה, וספג נהמות מצידו של הקהל האדום, כך על פי דוח השיפוט של אלי חכמון.

הקריאות של אוהדי הפועל עלולות לקבוצה בעונש של משחק ללא קהל. זאת כיוון שנגד האדומים עומד עונש של משחק ללא קהל על תנאי לאחר שהקבוצה הורשעה בקריאות גזעניות בדרבי כלפי שחקן מכבי תל אביב לשעבר ג'יבריל סידיבה, בפברואר שנה שעברה.

כזכור, רק בשבוע שעבר נקנסה הקבוצה ב-2,000 ש"ח, לאחר הקריאות שאוהדיה השמיעו בדרבי הנוער (1:1). הדיין עו"ד עמנואל סלע החליט להרשיע את הקבוצה בסעיף של התנהגות בלתי הולמת של אוהדים. למרות שלא מדובר בקריאות גזעניות, פסק הדין של סלע יצר תקדים לפיו קריאות מסוג זה מהוות עבירה של התנהגות בלתי הולמת של אוהדים.

שי אבוטבול לא התרגש יותר מדי מהתיקו של הקבוצה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully