וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "לא זכור לי שבעבר ניצחנו 0:7"

קשר הפועל ת"א הודה: "קבוצות מנסות להוציא נגדנו נקודה בכל דרך וזה קשה". זעם על חכמון. איגייבור וחוטבא כשירים לחמישי

הפועל תל אביב יצאה אתמול (שבת) מהמשחק הביתי מול הפועל חיפה (0:0) עם תחשוה גדולה של פספוס. זאת, למרות שהאדומים שמרו על הפסגה, לפחות עד למשחק של מכבי תל אביב בבאר שבע, ונותרו בלתי מנוצחים. בצוות המקצועי היו מרוצים מנחישות השחקנים ומהעובדה שהמשיכו לתקוף בכל 90 הדקות למרות שמדובר במשחקה החמישי של הקבוצה תוך פחות משבועיים. "אנחנו פרייארים", אמר אחד השחקנים לאחר המשחק אמש. "הפועל חיפה אמנם עשו בונקר מגעיל, אבל היו לנו מספר הזדמנויות לנצח וחבל שלא עשינו את זה".

הקפטן שי אבוטבול הוסיף: "קבוצות יבואו להסתגר נגדנו, אבל השאלה היא האם נצליח לבוא מרוכזים ולפצח את ההגנות כדי להבקיע שערים. זה לא סוד שאנחנו סובלים מעייפות כי שיחקנו הרבה מאוד משחקים בתקופה קצרה וחבל שלא ניצחנו, אבל אנחנו מסתכלים כבר קדימה. יש לנו משחק בפולין ואנחנו מקווים לייצג טוב את הפועל ואת המדינה.

"למה היריבות מסתגרות?", המשיך הקשר. "צריך לשאול אותן. כמו הפועל חיפה אלו קבוצות שרוצות להשיג נקודה בכל דרך, הם ועשו את זה כל הכבוד להם. לא זכור לי שבשנים קודמות ניצחנו 0:7, קבוצות מסתגרות מולנו בהגנה וקשה לנו".

אבוטבול נשאל מה צריך להשתנות בכדי שהקבוצה תחזור עם נקודות מפולין: "כל משחק הוא לגופו. ברור שהיכולת מול הפועל חיפה לא תספיק מול לגיה ורשה, אבל עד יום חמישי יש מספיק זמן. אני מאמין שהצוות המקצועי יכין אותנו היטב, יראה לנו קלטות ונקווה שנבוא מרוכזים ומוכנים ובעזרת השם יגיעו בפולין שלוש נקודות".

בהפועל זעמו על השופט אלי חכמון שפסל שער חוקי של עומר דמארי בדקות הסיום ואמרו: "זה נראה כאילו הוא חיכה למשחק הזה בשביל להחזיר לנו על מה שהיה מול בית"ר ירושלים".

אחרי המשחק התלוננו שחקני הפועל על העייפות הכבדה שיש בקבוצה: "זה קצב משחקים מטורף", אמר אחד השחקנים. "בסוף כבר כולם הרגישו את העומס על הרגליים, אבל כנראה שהדברים של קשטן על ווינריות עזרו". הקבוצה תהנה היום מיום חופשי ומחר תשוב להתאמן בכדי להתחיל בהכנות למשחק ביום חמישי מול לגיה בליגה האירופית.

נוסא איגייבור שהודיע אתמול לפני המשחק כי הוא חולה ולא יוכל לשחק ואביחי ידין שיצא אחרי 22 דקות משחק בשל צוואר תפוס, אמורים להיות כשירים ליום חמישי. האחרון לא יוכל לשחק בשל האדום שספג מול ראפיד בוקרשט. נעאל חוטבא יחזור לסגל לאחר פציעה של שבועיים ורועי גורדנה צפוי לחזור לאימונים כבר השבוע.

דרור קשטן: "לא בכל משחק אפשר לכבוש שערים"
צפו בתקציר המשחק בין הפועל ת"א להפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully