וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "ברקת לא תתנגד אם קלינגר יבקש לעזוב"

26.9.2011 / 8:40

מהפך בגישת הבעלים? זעם על אילוז ואקסברד, שנטשו לאחר החילוף, יוזמנו לבירור. גורם על התנהגות הקהל: "חציית קו אדום"

אחרי הפסד הבית השמיני ברצף (4:1 למכבי תל אביב) והשישי מאז תחילת העונה בליגת העל, בהפועל באר שבע כבר יודעים למי להפנות אצבע המאשימה. במועדון רתחו אתמול (ראשון) מזעם עם הקשר אביתר אילוז והחלוץ עידו אקסברד, שעל פי גורמים במועדון עזבו את האצטדיון במהלך המחצית השניה, לאחר שהוחלפו במחצית.

"אילוז הוא שחקן בית והיה חייב לשמש דוגמא לאחרים", אמר גורם בבאר שבע. על אקסברד נאמר: "כל מילה מיותרת. אם אחרי היכולת שהוא הציג, הוא מצא זמן ללכת ולא לראות את החברים שלו, כנראה שיש איתו בעיה". ייתכן שהשניים יוזמנו לבירור בעקבות העניין.

הבעלים של המועדון אלונה ברקת כעסה מאוד על העובדה שעשרות אוהדים פרצו את הגדר ונכנסו לשטח המועדון, וחלק מהם אף התקרב בצורה מאיימת לרכבה. במועדון סבורים כי מדובר ב"חציית קו אדום".

במועדון היה מי שאמר אתמול שאם קלינגר יבקש להתפטר שוב במידה שיפסיד להפועל חיפה, הרי שברקת כבר לא תעמוד בדרכו, למרות שהיצע המאמנים בשוק קטן מאוד. גורם במועדון אמר אתמול: "ברקת לא תעמוד בדרכו של קלינגר אם הוא ישים את המפתחות. היא העבירה את הכדור לצד של ניר. אלונה לא רוצה להצטייר כמפטרת סדרתית של מאמנים, אבל בהחלטה שוקלת לעשות מהלך כזה. בדיעבד, היא הייתה רוצה שקלינגר ייקח אחריות על מה שרואים במגרש".

כרגע, קלינגר עצמו לא חושב להתפטר
כרגע, הפועל באר שבע מועמדת ודאית לירידה

"אין לצבאי ביטחון, הוא לא שוער שמביא נקודות"

גם המנכ"ל אסי רחמים התבקש לספק אתמול הסברים, כשאוהדים קראו לעברו ביציאה מהאצטדיון: "תן לנו תשובות ועכשיו. אנחנו רוצים לדעת איך הגענו למצב הזה. לא כואב לך על הפועל באר שבע?" המאמן ניר קלינגר, אגב, יצא מיציאה צדדית. ברקת אף שוחחה אתמול לאחר המשחק עם רחמים.

בנוסף לקשר דניס גלאבניה שנבחן בקבוצה ומותיר רושם חיובי, קלינגר רוצה להחתים גם שוער. אם אוהד לויטה, השוער הישראלי הבכיר היחיד שנמצא תחת הגדרה של "שחקן חופשי" לא יגיע, המאמן ינסה להנחית למבחנים שוער זר.

"כבר חודש כולם מטפטפים לקלינגר שהשוער לא מתאים, אבל הוא מכיר את הרזומה שלו ובטוח שמדובר בשוער לגיטימי לליגת העל. הטעות שעשה אתמול בשער הרביעי מביכה. אין לו ביטחון והוא לא שוער שמביא נקודות", אמר גורם בבאר שבע. הקשר היהודי-הולנדי בן ואן דה קאסל ממשיך להיבחן, אבל אם גלאבניה יחתום קלינגר עשוי לוותר עליו.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully