וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: כ-100 אוהדים התנפלו על רכבה של ברקת

25.9.2011 / 22:54

הטמפרטורה עולה בבירת הנגב אחרי עוד תבוסה. הקהל קילל את הבעלים ואת ניר קלינגר, שהתעקש: "לא אדון בהתפטרותי"

אלברטו דנקברג

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שישה הפסדים רצופים ספגה מתחילת העונה הפועל באר שבע, וה-4:1 שספגה הקבוצה היום (ראשון) ממכבי תל אביב היה עוד אחד בשרשרת כואבת וארוכה. קשה לציין נקודת אור אחת בקבוצה שהייתה היום מסתכלת על הליגה מלמטה אם לא העונש הכבד שספגה הפועל פתח תקוה.

למשך כמעט כל המשחק נשמעו קריאות מיציעי הפועל באר שבע כנגד המאמן ניר קלינגר, ממנו דורשים האוהדים להתפטר באופן מיידי. כשעה לאחר המשחק עשתה אלונה ברקת את דרכה מחוץ לאצטדיון עם בעלה וילדיה, ולאחר שנכנסה לרכבה פרצו כ-100 אוהדים את הגדר החוצצת וניסו להסתער על רכבה של הבעלים, קיללו וירקו על המכונית. מספר סדרנים שהיו במקום מנעו את החרפת המצב.

האוהדים גם דרשו הסברים ממנכ"ל הקבוצה אסי רחמים: "תן לנו תשובות ועכשיו. אנחנו רוצים לדעת איך הגענו למצב הזה. לא כואב לך על הפועל באר שבע"?

עוד לפני כן נערכה שיחה בין רחמים לבעלים אלונה ברקת, כשעל הפרק עמד כמובן מצב הקבוצה. ברקת עדיין סבורה כי אין לפטר את קלינגר, אך יש לנקוט זעזוע מקצועי שיביא לדרך חדשה.

אחד השחקנים שצפויים לשלם את המחיר הוא השוער מרצ'ין צבאי, שבבאר שבע ינסו למצוא לו בימים הקרובים מחליף. יש לציין שהשוער הישראלי היחיד שכרגע נחשב לשחקן חופשי הוא אוהד לויטה, ובאר שבע צפויה לפנות אליו בימים הקרובים. עם או בלי קשר, במידה ולא יגיע שוער במקומו של הפולני, עשוי קלינגר לתת לשוער השני דניאל ליפשיץ לעמוד בשער.

ניר קלינגר אמר בסיום המשחק: "קודם כל זו סיטואציה קשה. הקבוצה במשבר שהתחיל לאט והלך והתגבר. קשה לי לנתח את המשחק במונחים מקצועיים. כשיש חוסר ביטחון, כל טעות קטנה עולה ביוקר".

המאמן נשאל לגבי המשך דרכו בקבוצה ואמר: "אני לא מתכוון לדון בהתפטרות שלי חדשות לבקרים. אני חושב שבמצבי משבר, מאמן צריך להימדד ביכולת שלו להקרין לשחקנים שאפשר לשחק טוב יותר, לעודד אותם לצאת מהמצב. נכון שזה משבר עמוק והיו לנו המון תקוות מהמשחק היום, אבל אחרי שספגנו שער מוקדם, לא הצלחנו לשחק כמו שרצינו, וזה הפך להיות קל מבחינתם. במחצית השנייה נראינו יותר טוב.

בשבוע הבא תצא באר שבע לקרב תחתית קשה מול הפועל חיפה, וקלינגר נשמע נחוש לקראת ההמשך: "אנחנו צריכים לחשוב כמו קבוצת תחתית. אם כל הזמן היו לנו תקוות שזה משבר והוא חולף, אנחנו צריכים להפנים ולשחק כמו קבוצת תחתית. התרופה הכי טובה במצבים האלה זה הניצחון הראשון. כמעט והיינו שם, אבל כמעט זה לא מספיק, ונקווה שבעתיד יהיה יותר טוב".

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully