וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולי ארזי: "יש הרגשה עצומה של פספוס"

אחרי עוד הפסד באליפות אירופה, בנבחרת מנסים להרים את הראש. זלינגר: "עשינו יותר טעויות מהרומניות ושילמנו על כך"

נבחרת ישראל בכדורעף נשים לא הצליחה גם היום (ראשון) להשיג ניצחון ראשון באליפות אירופה, אליה שבה אחרי 40 שנה. הנבחרת של אריה זלינגר נכנעה 3:0 לרומניה, שהצטרף ל-3:0 לפולין משבת בדרך למאזן 2:0 אחרי שני משחקים. ביום שני (17:00, ספורט 5) תשחק הנבחרת את משחקה האחרון בשלב הבתים מול צ'כיה, כשמולה היא תהיה חייבת לנצח כדי להגיע למשחקי הפלייאוף, אליו משתחלות הנבחרות שמסיימות במקומות 2-3.

במשחק עצמו ישראל הפסידה 25:17, 25:23 ו-25:14. אריה זלינגר, מאמן הנבחרת, אמר בסיום: "בשתי המערכות הראשונות היינו לגמרי במשחק, הייתה לנו הזדמנות במערכה השנייה לנצח את המערכה ואז הכל היה נראה אחרת, אבל כמו בחיים כאשר אתה לא מנצל הזדמנות שיש לך, היא כבר לא חוזרת. עשינו יותר טעויות מהרומניות ושילמנו על כך במשחק כולו. חבל שכך זה נגמר".

טניה פראגה, קפטן הנבחרת: "זה היה המשחק החשוב ביותר שלנו ולצערי לא הצלחנו בו. למרות ההפסד הכואב אנחנו מביטות קדימה, מחר אנחנו משחקות עם צ'כיה. המטרה היא לנצח. כל עוד יש לנו סיכוי להמשיך הלאה ואפילו שהוא תיאורטי, אנחנו לא מתכוונות לוותר".

פולי ארזי: "יש הרגשה עצומה של פספוס. הרומניות לא עולות עלינו בשום פרמטר, הפסדנו את המשחק בגלל טעויות שלנו ולא בגלל שהיריב היה טוב יותר. אני לא רוצה להישמע מתלוננת, אבל במקומות שבהם השופטים היו יכולים לשרוק לטובתנו, הם תמיד שרקו נגדנו, אבל לא ציפיתי לעזרה מהם. אני יודעת שעכשיו יהיו בארץ כל מיני נשמות טובות ששוב יבקרו אותנו ויקטלו את ההופעה שלנו, אותן נשמות מתעלמות מהעובדה שהגענו לאליפות אירופה אחרי 40 שנה ואנחנו משחקים מול הנבחרות הטובות ביבשת. אנחנו נרים ראש ונבוא מחר במטרה לנצח את צ'כיה, אין לנו כוונה לוותר".

רון פונטי: "הערב ראיתם נבחרת ישראלית שנלחמת ולצערי המלחמה שלנו לא הספיקה. לפעמים מרוב שאתה רוצה, דברים יוצאים אחרת. מאוד רצינו לנצח אבל עשינו טעויות קריטיות, אני מקווה שמחר נצליח לטעות פחות ולנצח".

ישראל הפסידה במשחקה השני באליפות 3:0 לרומניה

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully