וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת ישראל הפסידה 3:0 לרומניה

אחרי ההפסד לפולניות, נבחרת כדורעף הנשים ספגה 25:17, 25:23, 25:14 מהרומניות וכעת היא חייבת ניצחון על צ'כיה

לא כך דמיין אריה זלינגר את ההופעה של נבחרת ישראל בכדורעף נשים באליפות אירופה, ששבה למעמד הזה אחרי 40 שנה. הנבחרת רשמה הפסד שני באליפות, ואחרי ה-3:0 שספגה מפולין, הגיעה תוצאה דומה גם מול רומניה, שלא נחשבת לנבחרת מאיימת מדי, אבל זה הספיק כדי לה כדי לנצח 17:25, 23:25, 14:25.

הרומניות, שהפסידו גם הן במשחק הפתיחה שלהן בשלוש מערכות מול צ'כיה, היו טובות יותר, בזמן שהבנות הישראליות נראו חסרות אונים והפגינו משחק חלש מאוד. במערכה הראשונה ישראל נקלעה לפיגור מוקדם שממנו היא התקשתה לחזור והפסידה 25:17. המערכה השנייה הייתה הצמודה ביותר וגם מותחת מבחינת הקהל באולם בסרביה, אבל גם כאן לישראל לא היו את הכלים לנצח והן הפסידו 25:23. המערכה השלישית הייתה במעמד צד אחד בלבד, כאשר הרומניות שלטו וניצלו את הטעויות הרבות כדי להשלים 14:25.

ביום שני תפגוש הנבחרת את צ'כיה (17:00), כאשר בסיום שלב הבתים תעלה הראשונה אוטומטית לרבע הגמר והקבוצות שידורגו במקומות 2 ו-3 תעפלנה לשלב הפלייאוף (שמינית הגמר). באליפות הקודמת בה השתתפה ישראל, ב-1971, היא סיימה במקום ה-11. כעת ישראל תאבק כאמור על הגעה למקום השלישי.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה

הנבחרת של אריה זלינגר הרבתה לטעות בדקות הראשונות, אבל למרות פיגור של שלושה שערים, הקפטנית טניה פראגה החזירה את ישראל למשחק עם נקודה שהורידה ל-6:5. הרומניות המשיכו להחזיק ביתרון, והצליחו להגדיל אותו ל-12:19 אחרי פסק זמן של המאמן הישראלי, שלא הצליח להעיר את הבנות הכבויות שלו. הקצב הגבוה של הרומניות נמשך ואלו ניצלו את הטעויות ישראל כדי לנצח 17:25.

מערכה שנייה

גם המערכה השנייה נפתחה עם יתרון של הרומניות, שטיפסו ליתרון 3:6 בשלב מוקדם אחרי אייס נפלא. אלא שהפעם הישראליות סירבו לאפשר בריחה נוספת וחזרו מצוין. אחרי פסק זמן, טלי אריטמנקו השיגה נקודה חשובה ששמרה על משחק צמוד ובהמשך ישראל השוותה ל-9:9 ואף עלתה ליתרון ראשון באליפות שהגיע לשתי נקודות. דווקא אז הרומניות התעוררו והחלו לברוח ל-13:16 לפני שזלינגר הזעיק פסק זמן. הנבחרת הצליחה לחזור והורידה ל-22:21, אבל בנקודת המערכה אחרי ראלי ארוך, הרומניות ניצחו 23:25.

מערכה שלישית

ישראל פתחה דווקא טוב עם דומיננטיות של אנה וליקי, אבל הרומניות דהרו קדימה בדקות הבאות ועלו ל-3:6, תוך שהן מנצלות את הטעויות בישראל. היתרון הלך וטפח, והגיע ל-6:12, בזמן שהנבחרת התקשתה לסיים מהלכים ליד הרשת. זלינגר הוציא את וליקי לטובת טטיאנה ארטמנקו, אבל זה לא מנע מהרומניות להמשיך לחגוג. המשך המערכה היה מביך במיוחד, כשרק פולינה ארזי ניסתה בכוחות אחרונים למנוע תבוסה קשה יותר. זה לא עזר, והרומניות סגרו סיפור עם 14:25.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully