וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דודו ביטון לא עוצר, רוני לוי בצרות

החלוץ הלוהט הבקיע את שערו השביעי העונה ב-2:3 של ויסלה על רוך חוז'וב. מאמן סטיאווה סיים ב-0:0 עם ספורטול סטודנטסק

סטיאווה בוקרשט יצאה היום (ראשון) למשחק החוץ מול ספורטול סטודנטסק, כשמאמן הקבוצה רוני לוי יודע שבמידה ולא ישיג ניצחון, הוא עלול להיות מפוטר מתפקידו, כפי שאמר באחרונה בעלי הקבוצה ג'יג'י בקאלי למקורביו. התוצאה בסיום 90 הדקות, 0:0 מאכזב, שלחה את לוי להמתין ולראות מה יעלה בגורלו, אך בסופו של דבר הוא נשאר בתפקידו.

זו הייתה התחלת העונה החלשה ביותר של סטיאווה מאז שעברה לשליטתו של בקאלי, וההפסדי הקבוצה לפני כמה שבועות לגאז מטאן ולפנדורי, גרמו לו להציב את האולטימטום המדובר. סטיאווה צברה 11 נקודות בלבד משמונה משחקים, השיגה שלושה נצחונות בלבד ומצבה מטריד את בקאלי עוד יותר, מפני ששתי היריבות הגדולות שלה בעיר, ראפיד ודינמו, מדורגות הרבה מעליה.

* הכושר הפנטסטי של דודו ביטון בויסלה קרקוב נמשך גם הערב, כאשר החלוץ שזומן לנבחרת ישראל הבקיע את שערו השישי באלופת פולין, בניצחון 2:3 של ויסלה עם רוך חוז'וב. ביטון, שהשלים 90 דקות, העלה את קבוצתו ל-0:1 בדקה ה-42 לאחר שנגח למשקוף והיה ראשון לריבאונד, כדי לחגוג שער חמישי תוך שבוע. הישראלי השני של הקבוצה, מאור מליקסון, פתח גם הוא בהרכב אך הוחלף כבר בדקה ה-27 בשל פציעה. את שער הניצחון לאלופה הפולנית הבקיע ג'וניור דיאז בדקה ה-82, לאחר שרוך חוז'וב הצליחה להשוות ל-1:1, ולאחר מכן ל-2:2.

* ביברס נאתכו השלים 90 דקות בהרכב רובין קאזאן, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול לוקומוטיב מוסקבה, במסגרת המחזור ה-25 בליגה הרוסית. בדקה ה-52 עלתה לוקומטיב ליתרון אחרי שער של אלברטו זפאטרו. 25 דקות מאוחר יותר, בדקה ה-77, הבקיע ולדימיר דיאדיון את שער השיוויון.

* בבלגיה פתח דור מלול בהרכב בירסחוט, שנכנעה לאנדרלכט 3:2. שחקן מכבי תל אביב לשעבר השלים 90 דקות בקבוצתו וספג כרטיס צהוב בדקה ה-30. הישראלי השני של בירסחוט, רועי דיין, ישב על הספסל.

* מאור בוזגלו ישב על הספסל ולא קיבל דקות במהלך במדי סטנדרד ליאז', כשזו אירחה אירחה את סרקל ברוז'. המשחק הסתיים ב-0:0.

* יובל שפונגין פתח והשלים 90 דקות במדי אומוניה ניקוסיה, שגברה הערב 0:1 על אנורתוזיס משער של פרדי בדקה ה-45. לאחר הניצחון עלתה אומוניה למקום השלישי בטבלה הקפריסאית.

* רועי בקל לא שיחק היום בהפסד של אלקי לרנקה ללימסול 1:0, משער של חוסה הנריקה בדקה ה-83.

* דקל קינן לא היה בסגל קרדיף, שאירחה היום את לסטר. הקבוצה הוולשית סיימה את המשחק ב-0:0, והיא מדורגת במקום השישי אחרי שמונה מחזורים.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully