וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "עיתונאים מאיימים על שחקנים ביום של משחק"

25.9.2011 / 12:30

מאמן הנבחרת שוב תקף את התקשורת, והסביר מדוע לא יזמן את מליקסון למלטה. בניון מחוץ לסגל, דודו ביטון וגילי ורמוט זומנו

שלושה שבועות אחרי ההפסדים ליוון וקרואטיה שחיסלו סופית את סיכוייה של נבחרת ישראל להעפיל ליורו 2012, ערך היום (ראשון) לואיס פרננדז מסיבת עיתונאים בה הודיע על הסגל שזימן למשחק האחרון של הנבחרת בקמפיין בלטביה ב-11 באוקטובר.

מסגל הנבחרת חסרים ערן זהבי, טל בן חיים (הבלם) ועמרי בן הרוש המוצהבים, איתי שכטר שביקש להשתחרר לחתונתו של אחיו, וכן יוסי בניון ובן שהר שסובלים מפציעות קלות. מאור מליקסון, שהחליט השבוע לא לשחק בנבחרת ישראל ולא בנבחרת פולין לאחר שהתלבט ארוכות בין השתיים, לא נכלל ברשימת המוזמנים.

הסגל המלא: דודו אוואט, אריאל הרוש, גיא חיימוב, דני בונדר, רמי גרשון, איציק כהן, טאלב טואטחה, דור מלול, ניר ביטון, ביברס נאתכו, אייל גולסה, בירם כיאל, גילי ורמוט, מאור בוזגלו, תומר חמד, עומר דמארי, ליאור רפאלוב, אלמוג כהן, דודו ביטון, אליניב ברדה, טל בן חיים.

דודו ביטון אמר לוואלה! ספורט אחרי זימונו: "אני שמח וגאה להיות בנבחרת, חיכיתי לזה המון זמן. אני מקווה להוכיח שהמקום שלי שם בקביעות. אני בכושר מצוין ומרגיש שאני יכול לתרום לנבחרת".

צפו בצמד האחרון של דודו ביטון בקרקוב
מה הוביל את מליקסון לבחור בפולין ולהתחרט?

פרננדז: "התנהגנו למליקסון בצורה מקצוענית"

"בסגל שהיינו צריכים לבנות למשחק האחרון היינו להתחשב בבעיות של שחקנים מושעים", אמר פרננדז. "גם ליוסי בניון יש קרע ולא רצינו לסכן אותו. דיברתי עם המאמן של בן שהר שלא התאושש לגמרי מהפציעה, אבל מצבו הולך ומשתפר. אנחנו הולכים למשחק רשמי וחשוב. יהיו לנו שני ימי אימונים ואנחנו מנסים להתכונן למשחק בתנאים הכי טובים שאפשר. נתאמן לפני יום כיפור ולאחר מכן נטוס בראשון בבוקר למלטה".

על מאור מליקסון אמר פרננדז: "מליקסון היה בבאר שבע ולקחתי אותו לסגל כשהגעתי לאמן את הנבחרת. זימנתי אותו גם אחרי שהוא יצא לפולין. בכל פעם שזימנתי אותו היו לו פציעות קטנות שהפריעו לו לשחק. הוא חזר לשחק נגד חוף השנהב, נכנס והבקיע צמד. רציתי לתת לו לפתוח נגד יוון, אבל הוא נפצע. עכשיו יש בעיה, דיברנו איתו והוא מבקש זמן לחשוב".

"אני התנהגתי למליקסון בהתאם בצורה מקצוענית", המשיך פרננדז. "אם שחקן מגיע לנבחרת לא עם כל הלב, הוא לא מעניין אותי. אני רוצה שחקנים שילבשו את חולצה ב-100 אחוז בראש, ברגליים וישחקו בשביל לנצח עם הנבחרת. נטפל במקרה שלו בעתיד והעתיד שלי זה המשחק במלטה. אותו דבר היה במקרה של שכטר. בגלל החתונה של אחיו, אני מעדיף לא להפריע לזה כי הוא ביקש להשתחרר לחתונה".

לאחר מכן התפנה הצרפתי לתקוף את העיתונאים: "מאז שהגעתי, ניסיתי להתנהג בצורה מקצוענית. הייתה משמעת בנבחרת, אבל יש אנשי תקשורת שמאיימים על שחקנים ביום של משחק. אתם מבקשים משחקנים להוות דוגמא, אבל חלק מכם לא מהווה דוגמא. שחקן הראה לי SMS שעיתונאי שלח לו עם איום. תהוו אתם קודם כל דוגמא כי חלק מכם בוגדים בשחקנים, תתנהגו בהתאם. מאז הגעתי לנבחרת, יש קו התנהגות ואני מנסה לעבוד איך שאני צריך לעבוד".

"לא כיבדתם אותי מספיק לאורך כל הדרך", המשיך פרננדז. "אני יושב ומדבר אתכם כי אני מקצוען ותמיד כיבדתי את ערכי המקצוענות. אני כמקצוען מכין את המשחק הזה ולאחר מכן נוכל לדבר על מה שקרה מאז שהגעתי לנבחרת. היו בקמפיין דברים טובים ופחות טובים, אני מאוכזב שלא יכולנו להגיע להצלבה. אם נסיים במקום השלישי אחרי קרואטיה ויוון לפני האחרות, זה לא רע".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully