וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון: "החלטתי לא לשחק באף נבחרת"

22.9.2011 / 12:15

הקשר שקיבל תגובות זועמות על בחירתו בפולין התחרט: "ההחלטה לא נובעת מפחד או חרטה, אלא מהחלטה אישית"

חושבים שמאור מליקסון קיבל את ההחלטה הנכונה? הצביעו בסקר

יממה לאחר שאישר שהעדיף לשחק בנבחרת פולין על פני נבחרת ישראל, שינה הבוקר (חמישי) מאור מליקסון את דעתו ואמר לוואלה! ספורט: "החלטתי כרגע לא לשחק באף נבחרת, לא ישראל ולא פולין. ההחלטה נובעת לא מפחד או מחרטה, אלא מהחלטה אישית. ביומיים של טירוף, לא ממש התייחסתי לכל המבקרים והמקטרגים, אלא לאנשים כמו קלינגר וברקת וגם ללב שגבר על ההחלטה שנעשתה עם הראש. זה לא הוגן כלפי האנשים בנבחרת פולין, שאני אשחק אצלם כשאני לא במאה אחוז שם, ולא הוגן שאחזור לנבחרת ישראל כרגע אחרי כל מה שהיה. אני מקבל את הדין הזה עליי ומבין את ההשלכות".

מוקדם יותר דיווחה התקשורת הפולנית שמליקסון ספג תגובות קשות מאוד בנושא בסדרה של הודעות SMS ומיילים שקיבל מאז אתמול, ביניהן גם איומים ברצח. בכמה מההודעות כונה מליקסון "בוגד", והואשם בכך שויתר על ייצוג מדינת ישראל לטובת "מדינה אנטישמית שהשתתפה בשואה".

אתמול הסביר מליקסון את החלטתו ואמר: "אף שחקן לפני לא היה במצב הזה כך שאיש לא יודע מה עובר עלי. אני שואף להצליח ולהגיע הכי גבוה שאפשר וכך הגעתי למסקנה הזאת. אני ישראלי ורואה את עצמי ככה, שום דבר לא ישנה את זה. יותר ישראלי מכל מי שמדבר עכשיו נגדי ויותר מכל מי שנזכר שאני קיים, כאילו שאי פעם הייתי שחקן מוביל בנבחרת ישראל".

"שאותם אנשים שמבקרים אותי יבדקו את ההיסטוריה של המשפחה שלי וכמה היא תרמה למדינה לפני שכותבים ועושים שטויות", הוסיף מליקסון. "ישבתי וחיכיתי שנים להזדמנות שלא הגיעה. זה היה החלום שלי. איפה שנגמר החלום, מתחילה המציאות והשיקולים הרציונאליים. זהו שמעתי וראיתי הכל, כולל דיבורים על שואה ואנטישמיות ואני מבקש מאנשים להיכנס לפרופורציה, לא רק כשקורים דברים רעים".

עדכון ראשון: 10:28

מליקסון הסביר את החלטתו: "מבקש שייכנסו לפרופורציה"
לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully