וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קובי מויאל ייעדר 4-6 שבועות

25.9.2011 / 12:58

הקשר סובל מקרע חלקי ברצועת הברך. הקבוצה ויובל נעים יעמדו לדין על אירועי השבת. במועדון זועמים על המשטרה

קשר בית"ר ירושלים קובי מויאל, שנפצע במשחק מול הפועל פתח תקוה (2:1), עבר בדיקה רפואית אצל ד"ר אורי פרנקל, לאחריה התברר כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית של הברך, ולאחר בדיקה של פיזיותרפיסט הקבוצה, הורה האחרון לשחקן להתחיל בתקופת שיקום של בין ארבעה לשישה שבועות.

אחרי ההפסד, עסקו במועדון בעיקר בתגרה ההמונית בסיום המשחק שהתפתחה בעקבות התקרית בין יובל נעים לג'ונתן אסוס. מנהל הקבוצה מנחם נידם אמר אמש: "הדברים האלה מסוכנים, שיש התקהלות כל כך גדולה של אנשים משתי הקבוצות במנהרה ובלאגן כזה גדול יכול לקרות אסון ופיצוץ גדול. מזל שזה נגמר די מהר".

בבית"ר זעמו על כח השיטור שלא היה מחוץ למתחם חדרי ההלבשה, וסיכן את השופט אלון יפת שיצא מהמגרש לרכבו בחניית האיצטדיון בשעה שאוהדים רבים צרים על מכוניתו ועל המכונית של השופט הרביעי ארז פפיר ומנסים לפגוע בהם, כאשר נידם, קב"ט בית"ר ומספר אנשי חברת אבטחה מגינים עליו כדי להוציאו בשלום מהאירוע.

בבית"ר אמרו לאחר מכן: "זו שערורייה אם בגלל המחדל הזה של המשטרה נעמוד לדין". יפת צפוי לציין את האירוע בדו"ח שיגיש, לגבי המהומות בסיום טען יפת כי לא ראה כלום והיחיד שיציין זאת יהיה משקיף המשחק זיו ישראלי, שצפוי לתאר את המהמומות באופן כללי אך גם הוא טען כי לא ראה שחקנים או אנשים ספציפיים שלקחו בהן חלק".

משה כץ, ע. דובר מחוז תל אביב, מסר בתגובה: "המשטרה נכחה בכל תחומי השטח שמחוץ למגרש במהלך המשחק ולאחריו עד לפינוי כלל הקהל".

הבוקר אכן הודיעה ההתאחדות כי בית"ר תעמוד לדין בגין התפרעות, תגרה ותקיפה וגם בשל יריקות על רכבו של השופט אלון יפת, אותן ציין בדוח השיפוט. גם המאמן יובל נעים יעמוד לדין בסעיף של התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות. גם הפועל פתח תקוה תעמוד לדין בגין התפרעות, תגרה ותקיפה והקשר אסוס הואשם בהתנהגות בלתי הולמת. הדיון יתקיים ביום שלישי בשעה 16:00.

יובל נעים שמע את הביקורת על כך שירידתו למנהרה אחרי אסוס הייתה הגורם שחימם את האירועים ואמר: "שאנשים יגידו מה שהם רוצים, אני בסך הכל אמרתי לאסוס שיירר לחדר הלבשה - לא הגעתי אליו, לא רבתי איתו והוא היה במרחק של 20 מטר ממני. אם התקשורת תיתן לגיטימציה לדברים כמו ג'ונתן אסוס ותתעסק ביובל נעים זאת טעות כי צריך להסתכל על מה שהוא עשה - תנועה מגונה והתגרות באוהדים ובשחקנים שלנו. אני בכלל לא ראיתי מה היה במנהרה".

את מצבה המקצועי של קבוצתו אחרי ההפסד סיכם נעים כך: "אם היית אומר לאנשים בבית"ר בקיץ שנהיה עם עשר נקודות ותשע יותר מהמקום שיורדים ממנו ליגה היו מרימים אותך על הכתפיים. ברור לנו שלא יהיה לנו קל ויהיהו תקופות קשות, אך נתמודד עם זה".

בית"ר נכנעה 2:1 להפועל פתח תקוה במשחק סוער

"כולם פחדו שיובל יסתבך עם כל הפועל פ"ת"

גם שחקני בית"ר הגיבו לביקורות על כך שהם מעורבים ביותר מדי מהומות בשנה האחרונה ואחד השחקנים אמר על כך: "אולי זה לא בריא לנו, אבל זה היתרון והחסרון שלנו. כולם שחקני בית שאיכפת להם, לוקחים ללב ונמצאים איפה שצריך אחד בשביל השני. אתמול זה היה בשביל יובל, שכולם פחדו שיסתבך שם עם כל הפועל פתח תקוה, ואחרי שהשחקנים שלהם התחילו להשתולל התגרה הייתה גם כהגנה עצמית. בשורה התחתונה אסוס ניסה להדליק את כולם שש או שבע פעמים ובסוף זה כנראה הצליח לו".

שחקנים בקבוצה סיפרו כי בין שני השערים של הפועל פתח תקוה כולם היו בהלם: "אף אחד לא חזר למשחק אחרי ההרחקה, עם עשרה שחקנים עוד לא התארגנו והיינו מבולבלים וכבר היה 2:0 שגמר את המשחק. לפחות ניקח את זה שחזרנו עם עשרה שחקנים וסחטנו שני פנדלים, במצב הפיזי שלנו צריך לדעת לקחת את הדברים הטובים גם, בעיקר כשמדובר במשחק שלישי בתוך שבוע עם אותם השחקנים".

אוהד סיידוף יחליף בשבת באשדוד את אריאל הרוש המורחק. סיידוף זוכה להערכה גדולה בבית"ר ירושלים ומאמן השוערים משה בן דוד רואה בו מחליף לגיטימי להרוש במידה ויעזוב בעתיד.

העימות בין נעים לאסוס גלש לתגרה המונית
בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully