וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל פ"ת תוקפים: "נעים מאמן טוב, אבל עם כוכבית"

25.9.2011 / 7:04

במלאבס ענו למאמן בית"ר: "אולי הוא פחד מהקהל?". לנדאו ישוחח עם אסוס, שיעמוד לדין בהתאחדות. גם הקבוצה לדין

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

"ממתי מאמן רודף אחרי שחקנים, מי הוא בכלל? אולי הוא פוחד מהקהל של בית"ר? זאת בדיוק הסיבה שנעים הוא מאמן טוב, אבל עם כוכבית קטנה למעלה. הוא לא יודע להפסיד בכבוד". כך אמרו אמש בהפועל פתח תקוה על יובל נעים, האיש שהדריך את הקבוצה בעונה שעברה, לאחר העימות של עם הקשר ג'ונתן אסוס. "בעונה שעברה הוא זרק אותו מהקבוצה. אולי בצדק ואולי לא. לא תראו בליגות אחרות מאמנים רודפים אחרי שחקנים. זה כתם לכדורגל. חבל מאוד שהוא נגרר לפרובוקציות כדי להסית את האש מהדבר האמיתי – הניצחון של הפועל פתח תקוה".

המנכ"ל אפי צפריר אמר: "אני מתכוון לשוחח בעצמי עם אסוס ולבדוק מה קרה. אם הוא עשה תנועה מגונה, נטפל בכך. הפועל פתח תקוה מגנה אלימות מכל סוג".

מחר (שני) תתקיים שיחה בין המאמן גילי לנדאו לאסוס, שבמהלכה יבדוק המאמן האם האשמות שהוטחו בקשר נכונות. אם אסוס יכחיש, בפתח תקוה לא יענישו אותו, אלא אם כן יוכח להם אחרת. אסוס עצמו הודיע לחבריו בקובצה שהוא מתכוון להכחיש את המיוחס לו. "לא עשיתי כלום. נעים מחפש אותי", אמר אמש.

ההתאחדות הודיעה כי אסוס יעמוד לדין על התנהגות בלתי הולמת. גם הקבוצה עצמה תעמוד לדין בסעיפים של התפרעות, תגרה ותקיפה. הדיון יתקיים ביום שלישי בשעה 16:00. גם בית"ר ירושלים (בסעיפים של התפרעות תגרה ותקיפה וכן בשל היריקות לעבר רכבו של השופט אלון יפת) ויובל נעים (התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות) יעמדו לדין.

במאזנה של בקבוצה מינוס שלוש נקודות ובמועדון שוב שיבחו את לנדאו על העבודה שהוא עושה בקבוצה. "אם היינו פותחים את העונה כמו שצריך, היינו היום מעל הקו האדום. אחרי כל מה שעברנו בקיץ, עשו את החישוב לבד האם זו הצלחה מסחררת". מחר תערוך הקבוצה הרמת כוסית לקראת ראש השנה, בה יטלו חלק השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה.

לנדאו עצמו מחפש גם חלוץ. המאמן הודה למנכ"ל אפי צפריר ולמפרקים על הרכש שהחתימו עד כה - אוראל אדרי, אנדרה קלדיירה, דור סעדון ושי סופר - אבל בקבוצה יודעים שהם זקוקים לשחקן התקפה נוסף. עד כה לא זומנו שחקנים למבחנים, אך בימים הקרובים עשוי להגיע שחקן התקפה שאינו תחת חוזה.

בקבוצה מחכים כעת לשחרור הבינלאומי של הקשר הברזילאי אנדרה קלדיירה. במקרה שקלדיירה יפתח בהרכב המאמן עשוי לפתוח עם פביאן סטולר כבלם ואסף בן מוחה יתחרה עם דניאל אדו על חולצת ההרכב. אור פישביין, יגאל אנטבי ויניב לוזון צוינו גם הם לטובה.

העימות בין נעים לאסוס גלש לתגרה המונית
מוקדם יותר ניצחה הפועל פ"ת 1:2 את בית"ר
הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully