וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "כל פעם מישהו אחר הצטיין, כך תיראה העונה שלנו"

מאמן מכבי ת"א שמח אחרי הניצחון על נאנסי והזכיה בטורניר אנז'ר: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו. יש סגל רחב וטוב"

ממש כמו שהתחילה אותו, כך גם סיימה הערב (שבת) מכבי תל אביב את טורניר ההכנה באנז'ר, צרפת. קבוצתו של דיוויד בלאט הביסה את נאנסי בגמר 62:86, חגגה "תואר" ראשון העונה ואחרי שלושה נצחונות משלושה משחקים ויכולת לא רעה כלל של חלקים גדולים מהסגל, המאמן בהחלט יכול להיות מרוצה. נראה שהחבורה שלו מוכנה לקראת פתיחת הליגה האדריאטית, בדיוק בעוד שבוע.

"מבין שלושת המשחקים, זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו", אמר בלאט המרוצה בסיום הניצחון הקליל על האלופה הצרפתית. "שיחקנו טוב מאוד, כמו במשחק הראשון, אך הפעם נגד קבוצה חזקה יותר, קבוצת יורוליג מובטחת. לשחק בצורה כזו דווקא במשחק האחרון מתוך שלושה ימים רצופים מעיד על כך שיש לנו סגל רחב וטוב, השתמשנו בשחקנים רבים ושונים בטורניר הזה וכל פעם מישהו אחר הצטיין. כך תיראה גם העונה שלנו, נצטרך לחלק כוחות בין כל השחקנים, וזו היתה אחת המטרות שלנו בטורניר הזה".

בלאט פירט והסביר את הנקודה: "היום שיחקנו בלי סופו ולמעשה גם בלי דיויד בלו, ששיחק מעט דקות מאחר שהעדפתי לתת לו לנוח אחרי שאתמול שיחק 33 דקות. ליאור, מצ'באן ושון ג'יימס היו היום מאוד דומיננטיים באיזור הצבע וגם הגארדים עשו את שלהם. כל הקבוצה שמרה היום פשוט נפלא. כמו שהמקום הזה יפהפה, כך היה לנו טורניר יפה ומאוד מוצלח. קיבלנו גם עידוד מיהודים שהגיעו מהאיזור וזה חימם לנו את הלב".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully