וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הביסה את נאנסי 62:86 וזכתה בטורניר אנז'ר

הצהובים המשיכו להיראות טוב בצרפת, שבוע לפני פתיחת האדריאטית. אליהו (20 נק'), מצ'באן (16) ופארמר (15) הצטיינו

בואו לדבר איתנו על מכבי תל אביב החדשה בפייסובק

בדיוק בעוד שבוע תפתח מכבי תל אביב את עונת 2011/12 באופן רשמי, כאשר תפגוש בסלובניה את נובו מסטו במחזור הראשון של הליגה האדריאטית. הערב (שבת) דאגה האלופה הישראלית להראות פעם נוספת כי היא נמצאת בכושר לא רע בכלל בהתחשב בשלב כה מוקדם של העונה, כאשר זכתה בטורניר ההכנה המתקיים באנז'ר, צרפת, לאחר שהביסה בגמר את נאנסי 62:86, זאת ללא סופוקליס שחורציאניטיס שנעדר בשל חתונת אחיו.

אחרי שנזקקה להארכה כדי לגבור על גרבלין אמש, הערב נתקלה קבוצתו של דיוויד בלאט במעט מאוד קשיים מול האלופה הצרפתית המכהנת. בנאנסי ישחק העונה ניקולה באטום המצוין מפורטלנד, אך הערב הוא לא היה בסגל, ולאחר פתיחה מעט מהוססת מצד הצהובים לחצו ליאור אליהו וג'ורדן פארמר על הדוושה, והטיסו את האלופה הישראלית ליתרון ממנו הצרפתים כבר לא הצליחו לחזור.

מלבד הפורוורד הישראלי והרכז האמריקאי, שהמשיך להראות יכולת מגוונת ולתרום בכל האספקטים של המשחק, האיש של הצהובים הערב היה מילאן מצ'באן, שכמעט בכל דקה שהיה על הפרקט שימש כאיש המטרה של האלופה הישראלית. ערב מוצלח היה גם לדווין סמית', שהראה יד רכה עם שלוש שלשות, ולשון ג'יימס, שתרם ארבע חסימות אופייניות. מחר ישובו בלאט ושחקניו ארצה, ועד יום שבת הבא יהיה על המאמן להרכיב את ההיררכיה הנכונה לקראת המשחקים הרשמיים - משימה לא פשוטה בהתחשב בסגל הגדול שעומד לרשותו.

מהלך המשחק

רבע ראשון:

דיוויד בלאט ביצע שני שינויים בחמישיה בהשוואה לשני המשחקים הקודמים, כאשר העלה את יוגב אוחיון, ג'ורדן פארמר, דווין סמית', גיא פניני ושון ג'יימס. סמית' היה האיש של הצהובים בפתיחה, עם שתי שלשות ושש משמונה הנקודות הראשונות, שמחקו יתרון 0:5 מהיר של הצרפתים. אליהו נכנס במהירות לעניינים גם הוא עם שש נקודות רצופות, ובתום ריצת 0:12 עלתה האלופה הישראלית ל-12:24, כשגם גיא פניני וריצ'ארד הנדריקס המחליפים משתתפים בחגיגה. הרבע הראשון הסתיים ב-14:24.

רבע שני:

נאנסי הצליחה לצמק ל-24:17, אך פארמר השיב עם חטיפה וניהול משחק מוצלח, ואליהו המשיך את היכולת הטובה כדי להשיב את היתרון הדו-ספרתי ולקבוע 18:31. מילאן מצ'באן עלה לדקות משחק ראשונות וכמוהו גם ג'ון שייר, וממצב של 25:36 טסה מכבי לריצת 0:11 בכיכובם של פארמר המצוין ומצ'באן ורידה לחדרי ההלבשה ביתרון שיא עד אותו רגע - 27:47 מרשים למדי. אליהו עמד בראש רשימת הקלעים במחצית הראשונה עם 12 נקודות ב-11 דקות, פארמר הוסיף 9 (3 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 3 חטיפות), מצ'באן 7, וסמית' וג'יימס תרמו 6 נקודות כל אחד.

רבע שלישי:

הצרפתים הצליחו לצמק ל-56:38, כאשר בדקות הללו, כשהחמישיה הצהובה כללה את תיאו פאפאלוקאס, טל בורשטיין, גיא פניני, מילאן מצ'באן וריצ'ארד הנדריקס, ההתקפה תפקדה קצת פחות טוב. הסרבי הצעיר היה איש המטרה, אך עם העליה לרבע האחרון הצטמק לו היתרון הצהוב ל-66:49 "בלבד", אחרי 19:22 לצרפתים ברבע השלישי.

רבע רביעי:

ג'יימס, אוחיון, סמית' ופארמר חזרו לחמישיה של בלאט בפתיחת הרבע האחרון, אך המומנטום נשאר אצל נאנסי שצימקה ל-68:54, שמונה דקות לסיום, ו-72:58, שש דקות לסיום. סמית' דאג למנוע את השלמתו של קאמבק אפשרי, והתעוררות של אליהו השלימו ריצת 0:11 וקבעו 58:83, שלוש דקות לסיום, ומשם, מיותר לציין, נאנסי כבר לא חזרה.

קלעו למכבי תל אביב: ליאור אליהו 20 (9 מ-11 מהשדה, 5 חטיפות), מילאן מצ'באן 16 (5 מ-6 מהשדה), 6 ריבאונדים, ג'ורדן פארמר 15 (4 מ-7 מהשדה, 3 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 4 חטיפות), דווין סמית' 13 (5 מ-8 מהשדה, 3 מ-6 ל-3), שון ג'יימס 8 (5 ריבאונדים, 4 חסימות), ריצ'ארד הנדריקס 6 (5 ריבאונדים), גיא פניני 4, יוגב אוחיון 3 (5 ריבאונדים, 25 דקות), תיאו פאפאלוקאס 2 (15 דקות), טל בורשטיין 1. ג'ון שייר (4 דקות) ודייויד בלו (3) שותפו ולא קלעו.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully