וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "יש לי עוד כמה שנים לשחק"

הקשר נשאל על ידי אוהדי ארסנל עוד כמה שנים הוא מתכוון לשחק, וגם הצהיר כי מעוניין להישאר מעבר לעונת ההשאלה

יוסי בניון אמנם לא יוכל לשחק הערב (שבת, 17:00, ספורט 1, 1HD) במדי ארסנל נגד בולטון בגלל פציעה ואינו נמצא בסגל, אבל בינתיים הוא ממשיך להעסיק את אוהדי התותחנים, כשהפעם הוא התראיין באתר אוהדים וסיפר על השתלבותו בקבוצה.

"אני מקווה שיש לי כמה שנים לשחק", אמר הקשר. "אני בן 31. במדינות מסוימות זה כבר גיל מבוגר, אבל באנגליה אני חושב שזה לב הקריירה שלך, יש לך כמה שנים לפניך. אפשר לראות שחקנים נהדרים כמו למפארד וג'רארד, שהם פחות או יותר בגילי, כך שאני בטוח שיש לי כמה שנים לשחק".

שאלה נוספת שמטרידה את אוהדי ארסנל היא האם שנת ההשאלה הזו שאליה הגיע בניון, תימשך גם מעבר. על כך השיב הקשר: "כמובן שאני רוצה להישאר אחרי ההשאלה, אני חושב שכל שחקן היה רוצה לעשות את זה, אבל מבחינתי כרגע הדבר הכי חשוב הוא להתרכז בכך שנעבור עונה טובה. אני רוצה לנסות לנצל כל הזדמנות שאני אקבל, ולעשות את הכי טוב. לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים ואני בטוח שאם אני אהיה טוב, החיבור עם המועדון יימשך. כרגע אני מתמקד בשנה הזו".

בניון גם נשאל על העמדה המועדפת עליו לשחק, ואמר: "אני נהנה לשחק בכל עמדה, אבל כמובן שאני מקבל את ההזדמנות לשחק בעמדות שונות. בגרמניה נגד דורטמונד שיחקתי במרכז ברוב המשחק, אחרי זה עברתי קצת שמאלה, גם קצת ימינה, אבל אני מנסה לעשות את המקסימום בכל עמדה".

ארסנל, ללא יוסי בניון, מארחת את בולטון

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully