וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 עם סטוק

האלופה איבדה נקודות לראשונה העונה ונותרה בפסגה. סיטי גברה על אברטון 0:2. נצחונות גם לארסנל, צ'לסי וליברפול

כל הגדולות של אנגליה שיחקו היום (שבת) במסגרת המחזור השישי של הפרמיירליג, ומי היה מאמין שהיחידה שלא תשיג את מלוא הנקודות תהיה דווקא מנצ'סטר יונייטד, שעד הערב לא איבדה ולו נקודה אחת. השדים האדומים סיימו ב-1:1 עם סטוק העיקשת, וראו את כל יריבותיהם רושמות נצחונות: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את אברטון במשחק שפתח את המחזור, צ'לסי הביסה את העולה החדשה סוונסי 1:4 עם צמד של ראמירס המצוין, ארסנל החלה לגלות סימני חיים עם 0:3 על בולטון ללא יוסי בניון, ואפילו ליברפול ניצחה, עם 1:2 על ווולבס.

בתוך כך, היום נערכה גם הגרלת הסיבוב הרביעי בגביע הליגה. מנצ'סטר יונייטד תשחק בחוץ מול אלדרשוט, ארסנל תארח את בולטון, סטוק סיטי תארח את ליברפול, בעוד אברטון תפגוש את צ'לסי ומנצ'סטר סיטי תשחק בחוץ מול וולבס.

מריו באלוטלי שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
המחליפים עשו את העבודה. באלוטלי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - אברטון 0:2

הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני לא הרשימה במיוחד כמו במחזורים הראשונים של הפרמיירליג, אך גם זה והברקות של מריו באלוטלי וג'יימס מילנר (וגם דויד סילבה) הספיקו לה על מנת לרשום ניצחון חמישי בשישה מחזורים, עם 0:2 על אברטון.

סיטי עלתה ליתרון בדקה ה-68 כשסרחיו אגוארו קיבל כדור מרחק 24 מטר מהשער, עשה דריבל לרוחב כשהוא מושך אליו שלושה מגנים והשאיר עם העקב למריו באלוטלי, שבעט מ-22 מטר כדור נהדר שפגע בפיל ג'אגיילקה וחדר פנימה. 0:1 לתכולים. שתי דקות חלפו וסיטי כמעט מצאה את השני כשמסירת רוחב של מיכה ריצ'רדס מצאה את דויד סילבה, שבעט חזק לקורה. בדקה ה-89 הצליחה סיטי להשיג את השני, כשמסירת גאונית של סילבה מצאה את מילנר, שנותר לבד מול טים הווארד והכניע אותו בדרך ל-0:2.

צ'לסי - סוונסי 1:4

אנדרה וילאש בואש הפתיע כשהותיר את פרנק למפארד על הספסל, אך הבלוז היו טובים יותר בפתיחה ועלו ל-0:1 בדקה ה-29, כפרננדו טורס השתלט על מסירה יפה של חואן מאטה, הסתובב נהדר ובעט כדור שטוח שעשה את דרכו פנימה. שער שני ברציפות לחלוץ הספרדי שקיבל מבול של ביקורות בשבועות האחרונים. טורס היה מעורב גם ב-0:2 של המארחת, הפעם כאשר החל במהלך שהסתיים בבישול של אשלי קול לראמירס בדקה ה-36, והקשר הברזילאי שוב הוכיח יכולת סיום טובה מאוד מול השער לאחר מתפרצת מושלמת.

חלוץ נבחרת ספרד המשיך לעמוד במרכז העניינים, ושלוש דקות בלבד לאחר מכן הכשיל עם שתי רגליים את מארק גאוור וראה כרטיס אדום ישיר בשל העבירה הגסה. גם זה לא עצר את הבלוז, ששלטו באופן מוחלט במרכז השדה ובדקה ה-76 הגיע הדובדבן שבקצפת, כאשר ז'וסה בוסינגווה בישל לראמירס את השני שלו, ודאג לסגור עניין. עד הסיום עוד הצליח אשלי וויליאמס לנגוח מקרוב ולצמק ל-3:1, אך המילה האחרונה היתה שייכת לדידייה דרוגבה המחליף, שקבע בבעיטה בסיבוב את תוצאת המשחק ארבע דקות בתוך תוספת הזמן. צ'לסי שומרת על מאזן מושלם בבית עד כה, ועל מרחק סביר מנציגות העיר מנצ'סטר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ארסנל - בולטון 0:3

אחרי ההפסד 4:3 לבלקבורן ששוב העלה את מפלס הלחץ, בעיקר סביב ארסן ונגר, שבו התותחנים לנצח והשיגו בפעם השניה העונה בלבד את מלוא שלוש הנקודות. ללא יוסי בניון הפצוע, הציגה ארסנל את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה, ואחרי החמצות רבות גם מצאה את הרשת ממש עם פתיחת המחצית השניה, כשארון ראמזי בישל לרובין ואן פרסי, והחלוץ ההולנדי בעט חזק ושטוח מזווית קשה בתוך הרחבה, הכניע את יוסי יאסקוליינן וקבע 0:1. הוונדררס עוד קיוו לשוב ולהשוות, אך הרחקה של דייויד וות'ר בדקה ה-55 הקשתה עליהם מאוד, ובדקה ה-71 השלים ואן פרסי צמד, הפעם מקרוב לאחר כדור רוחב של תיאו ווקלוט.

החגיגה הושלמה בדקה ה-89, עם בעיטה יפהפה של אלכס סונג מקצה הרחבה אל החיבורים. בשבוע הבא תצא ארסנל לוויט הארט ליין, לדרבי לוהט מול טוטנהאם, ולשם שינוי היא מגיעה במצב רוח לא רע בכלל.

ליברפול - וולבס 1:2

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים ומביכים, 1:0 לסטוק סיטי ו-4:0 מהדהד מול טוטנהאם, ליברפול יכולה לנשום לרווחה. המייטי רדז עלו ליתרון בדקה ה-12, כשבעיטה של צ'רלי אדם פגעה בראשו של רוג'ר ג'ונסון, הטעתה את שוער וולבס ווין הנסי ונכנסה פנימה. בדקה ה-38 עלתה המארחת ל-0:2, כאשר כדור ארוך מצוין של חוסה אנריקה מצא את לואיס סוארס, שהיתל נהדר בהגנה ובעט שטוח לפינה הקרובה. האורחים עוד הצליחו לצמק מרגליו של סטיבן פלצ'ר בדקה ה-49, אך לא יותר. משחק הבית הבא של קני דלגליש ושחקניו? ב-15 לאוקטובר, מול מנצ'סטר יונייטד.

סטוק - מנצ'סטר יונייטד 1:1

כשהיא ידעה כי כל יריבותיה הגדולות (או הגדולות על הנייר) השיגו שלוש נקודות מוקדם יותר הערב, חיפשה האלופה לשמור על מאזנה המושלם אך ידעה כי קל זה לא יהיה מול אחת מקבוצות הבית הטובות בפרמיירליג. ואכן, מי שגברה על ליברפול 0:1 וסחטה 0:0 מצ'לסי בבריטניה סטדיום, עשתה זאת גם לשדים האדומים. אם כך, לליגה האנגלית אין יותר קבוצות מושלמות, ויונייטד, באחת הפעמים היחידות העונה, נראית פגיעה במעט. אחרי החזרה מפגרת החגים יתארחו השדים האדומים באנפילד (15/10), ולאחר מכן יארחו את מנצ'סטר סיטי (22/10).

מספר שעות לפני המשחק התברר כי ווין רוני שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי לא ייכלל בסגל, ובהיעדרו שב חאבייר הרננדז לחוד ופתח לצד דימיטאר ברבאטוב. אלא שהצרות של השדים האדומים לא הסתיימו שם, ולאחר שג'וני אוונס נפצע בחימום נתקל צ'יצ'ריטו בשוער סטוק אסמיר בגוביץ', והוחלף בדקה ה-11 על ידי מייקל אואן.

בהיעדר צמד הסקוררים הנהדרים לקח נאני אחריות, ואחרי דאבל-פס נהדר עם דארן פלטשר בעט כדור שטוח בדקה ה-27 שהכניע את בגוביץ' ונכנס. סטוק מצאה את השוויון בדקה ה-54 כשקרן של מתיו אתרינגטון מצאה את פיטר קראוץ' בין פיל ג'ונס לריו פרדיננד והחלוץ הנפיל נגח מקרוב פנימה את ה-1:1 וחגג הישג פיקנטי: שערים בשש קבוצות פרמיירליג שונות. דקה לאחר מכן קראוץ' יכול היה להשלים מהפך מדהים, אך במקום זאת סחט מדויד דה חאה הדיפה מרהיבה. בתוספת הזמן עוד הספיק ריאן גיגס המחליף לרשום החמצה גדולה מול בגוביץ', וכך נעלם לו המאזן המושלם של האלופה. לא נורא. הפרש השערים העדיף הותיר את פרגוסון וחבריו בפסגה.

משחקים נוספים:

ניוקאסל - בלקבורן 1:3
לניוקאסל: דמבה בה (27, 29, 53), לבלקבורן: דייויד הוילט (36)

ווסט ברומיץ' - פולהאם 0:0

וויגאן - טוטנהאם 2:1
לטוטנהאם: רפאל ואן דר וארט (2), גארת' בייל (22). לוויגאן: מוחמד דיאמה (50)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully