וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "אני מנסה לגלות את הדברים מחדש"

קשר ריאל מדריד מנסה לחזור לעצמו ומשוכנע שהשנה הזו זה יקרה. על ניימאר הוא אומר: "מקווה שהוא יהיה חבר שלי לקבוצה"

אז בינתיים ניימאר עדיין לא חתום בריאל מדריד, אבל הלחץ של שחקני סגנית האלופה הספרדית לראות אותו לובש את הלבן מתחיל להזכיר את זה שהופעל בשעתו על ססק פברגאס להצטרף לברצלונה. למקהלה הזו מצטרף היום (שבת) קאקה, שאמר כי ישמח לראות את חלוצה המוכשר של סנטוס חותם בסנטיאגו ברנבאו.

"בקיץ, השם של ניימאר הוזכר לעיתים קרובות בספרד", סיפר קאקה לספורט טיוי. "אנחנו למעשה לא יודעים שום פרטים על המגעים, אבל אני הייתי רוצה שניימאר יהיה חבר שלי לקבוצה".

הקשר המצוין, שסבל לא מעט מפציעות מאז שהצטרף ממילאן ב-2009, מקווה גם ברמה האישית לעלות על המסלול הנכון: "מאז שהגעתי לריאל מדריד, הדברים לא התרחשו בצורה טבעית כמו שהם היו בסאו פאולו ומילאן. הפעם התחלתי את קדם העונה 15 יום מוקדם יותר, הגעתי ללוס אנג'לס ושם עשיתי את ההכנה, כשמבחינתי זה ניצחון. בשנה שעברה, קדם העונה החל מבחינתי עם ניתוח".

קאקה גם מספר מה עבר עליו בתקופה האחרונה, והוסיף: "הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות לשחקן זה להיפצע. אנחנו אוהבים לשחק כדורגל ולהיות על הדשא. אני מנסה לגלות את הדברים מחדש, את כל מה שעושה אותי שמח, ויש לי הרבה תקווה שהעונה הזו תהיה טובה מאוד עבורי בריאל מדריד".

ריאל מדריד מארחת הערב את וייקאנו (21:00, 5+ לייב)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully