וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "קשה לנו להתגונן במערך הזה"

קשר ברצלונה מסביר את הגנת הקבוצה, לקראת המפגש מול אתלטיקו (שבת, 23:00, ספ'5). ריאל-וייקאנו (21:00, 5+ לייב)

קשר ברצלונה ונבחרת ספרד, צ'אבי, התייחס לבעיה בחלק האחורי של קבוצתו, שסיימה בתיקו מול השנייה בטבלה ולנסיה (2:2), כאשר בשלושה משחקים ספגה הקבוצה ארבעה שערים. כעת, יארחו הקטאלונים את אתלטיקו מדריד שדווקא נמצאת בכושר שיא בהתקפה (שבת, 23:00, ספ' 5): ""מערך 3-4-3 טוב עבורנו, אבל גם מקשה עלינו להתגונן", אמר הקשר במסיבת עיתונאים לפני המשחק, "מבחינה פיזית וטכנית אנחנו דומיננטים בכל משחק, אבל אין לנו מזל". הקשר גם התייחס לטענות שהליגה הספרדית נשלטת בידי שתי קבוצות: "אני לא מאמין שזו ליגה של שתי קבוצות. יש הרבה קבוצות גדולות בספרד". יריבתה לאותו תיקו, ולנסיה, תצא למשחק חוץ קשה מול סביליה (שבת, 19:00, 5+ לייב).

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, לא מודאג מהיכולת הפושרת שמציגה קבוצתו לאחרונה. למרות הפסד ותוצאת תיקו בשני המשחקים האחרונים בליגה, הפורטוגלי רגוע: "לא מפסידים או לוקחים שום תואר בספטמבר", אמר לצוות המקצועי שלו אתמול (חמישי), לאחר התיקו המאכזב מול סנטאנדר (0:0), "אנחנו חייבים להיות מאוחדים". כעת, עם חזרתו מהשעייה של סמי חדירה, מקווים הבלאנקוס לחזור לנצח, כשיפגשו את היריבה העירונית מהפרברים, ראיו וייקאנו (שבת, 21:00, 5+ לייב). במשחק נוסף תארח אתלטיק בילבאו את ויאריאל.

אתלטיק בילבאו - ויאריאל (שבת, 19:00)

ויאריאל, שרשמה ברביעי האחרון את ניצחונה הראשון בליגה מול מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד (0:2) יוצאת לאצטדיון סן ממס למשחק מול בילבאו, שטרם השיגה ניצחון ראשון העונה בליגה (ניצחונה היחידי הגיע מול סלובן בראטיסלבה בליגה האירופית). בילבאו ניצחה את הצוללת הצהובה רק פעם אחת בחמשת מפגשי הליגה האחרונים, וגם זה היה לפני שנתיים.

סביליה - ולנסיה (שבת, 19:00, 5+ לייב)

משחק מעניין צפוי באצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן, בו תארח סביליה הממוקמת במקום החמישי את ולנסיה שבמקום השני. סביליה פתחה בצורה טובה את העונה, עם שני ניצחונות ביתיים ושתי תוצאות תיקו בחוץ, וטרם ראתה הפסד, כאשר במשחקה האחרון הוציאה תיקו (0:0) מול אוסאסונה, ובשני המפגשים הקודמים בעונה שעברה ניצחה סביליה את ולנסיה (0:2, 0:1).

ולנסיה, שרק ביום רביעי האחרון סיימה בתיקו מול ברצלונה (2:2) לאחר שכבר הובילה פעמיים, טרם הפסידה בתשעה משחקים, כאשר חלוצה רוברטו סולדאדו ניצב בפסגת טבלת כובשי השערים עד כה, עם חמישה (לצד פאלקאו ומסי). קפטן ולנסיה, דויד אלבלדה, לא ישחק לאחר שנפצע במשחק מול ברצלונה, כאשר טינו קוסטה הארגנטינאי צפוי לפתוח במקומו, לצד סרחיו קנאלס שיקבל הזדמנות נוספת להצדיק את מיקומו בהרכב.

ריאל מדריד - ראיו וייקאנו (שבת, 21:00, 5+ לייב)

לאחר התיקו המאכזב ביום רביעי מול סנטאנדר (0:0) שהגיע בעקבות ההפסד המפתיע ללבנטה (1:0), מקווים במדריד שחזרתו של סמי חדירה להרכב, במקומו של לסאנה דיארה, תחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות, ובעיקר למסלול השערים - בשני המשחקים הראשונים של העונה כבשו הבלאנקוס עשרה שערים, אך בשניים שלאחר מכן לא הצליחו למצוא את הרשת.

ז'וזה מוריניו כבר הספיק להתבטא כנגד שיטות המשחק ההגנתיות של יריבות קבוצתו, אך גם זה אינו מסביר את העובדה כי לאחר חודש של משחקים, דווקא מגן הקבוצה, ריקרדו קרבאליו, כבר הספיק לצבור שלושה כרטיסים צהובים. פפה וקונטראו ייעדרו גם כן, בשל פציעות.

מנגד תתייצב הקבוצה שחזרה השנה לליגה הבכירה לאחר היעדרות של שמונה שנים, בתקווה להנחיל ליריבה המקומית עוד תוצאה מאכזבת עבורה. הראיו ניצחו רק פעמיים ב-14 המפגשים שלהם מול ריאל, אך בינתיים קבוצתו של חוסה רמון סנדובל הפסידה רק פעם אחת, גם כן ללבנטה (2:1) ברביעי האחרון. בוייקאנו יחסר המגן פדרו בוטליו, הקשר שהגיע בהשאלה מארסנל, כאשר במקומו יפתח ככל הנראה דניאל פאצ'קו, שזכור בתור מי שיוסי בניון לקח תחת חסותו בימיו בליברפול. מי שאמור לפתוח בחוד הוא פיטי, שטרם הצליח לכבוש העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ברצלונה - אתלטיקו מדריד (שבת, 23:00, ספ' 5)

לאחר תוצאת התיקו במסטאייה ברביעי האחרון (2:2), בברצלונה מקווים לא למעוד מול אתלטיקו. בארבעת המפגשים האחרונים, כבשו הבלאוגראנה 17 שערים לעומת 3 שספגו, ובכושר הנהדר של ססק פברגאס - ארבעה בישולים העונה, יותר מסך הבישולים של אינייסטה בכל העונה שעברה - הם מקווים להמשיך בסטטיסטיקה הזו. "אני חושב שססק גורם לי לשחק כדורגל יותר טוב", אמר צ'אבי לאתר הקבוצה, "אני מרגיש שאנחנו משלימים אחד את השני בצורה טובה מאוד. אם הוא עולה, אני נשאר לכסות בהגנה ולהיפך. אני מאוד שמח על המגרש וכך גם הוא. הראנו את זה הרבה פעמים השנה". לרשימת הפצועים המתארכת של פפ גווארדיולה הצטרף אתמול (חמישי) איברהים אפלאי, שנפצע באימון וייעדר לכחצי שנה, כאשר גם השתתפותו ביורו 2012 מוטלת בספק, נכון לעכשיו.

אתלטיקו מדריד, מצד שני, מגיעה למשחק הזה בכושר מצוין. למרות אי הוודאות לגבי כושרו של דייגו, הקולצ'ונרוס מקבלים בחזרה את דייגו גודין. בחוד, רדאמל פלקאו כבש חמישה שערים בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה בליגה, ושבעה בתוך שבוע, ונראה כי התקפת הקולצ'ונרוס, שלא ניצחו בקאמפ נואו מאז 2006, יכולה להפתיע את ההגנה הפצועה של בארסה, שמקווה שג'רארד פיקה יהיה כשיר למשחק ויוכל לפתוח מול התקפה שניצחה 0:4 בשני משחקי הליגה האחרונים שלה. שתי הקבוצות בכושר התקפי נפלא - פלקאו ומסי, ביחד עם רוברטו סולדאדו מולנסיה, ניצבים בראש טבלת הכובשים בליגה (חמישה כל אחד).

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully