וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': ניצחון דרמטי לקטמון בקרית מלאכי

הירושלמים מושלמים עם 1:2 בדקה ה-88, גם טבריה עם 9 נק' עם 1:3 על צור שלום, קביליו יפו-השקמה 0:0, יבנה-ג'ת 0:0

המחזור השלישי בליגה א' נערך היום (שישי), כש-32 הקבוצות המרכיבות את שני המחוזות בליגה השלישית המשיכו במסע להשגת הכרטיס הבודד לליגה הלאומית בסיום העונה. בדרום שמרה הפועל קטמון על הפסגה עם ניצחון דרמטי 1:2 בקרית מלאכי, ובצפון המשיכה עירוני טבריה בשעיטה שלה עם 1:3 בחוץ על צור שלום.

סיכום משחקי המחזור השלישי בליגות הנמוכות

דרום

מכבי קרית מלאכי - הפועל קטמון 2:1

קבוצת האוהדים מהבירה הייתה קרובה לשמיטת נקודת ראשונה העונה, אבל שי אהרון שמר על המאזן המושלם שלה בסיום המחזור השלישי. המקומיים, שצברו ארבע נקודות בשני המחזורים הראשונים, עלו ליתרון בדקה ה-11 משער של חנן אלקיים, שאף החמיץ פנדל שתי דקות לאחר מכן, ואהרון איזן במהירות בדקה ה-15. במחצית השנייה הגבירה קטמון את הלחץ על שער המקומיים, עד שבדקה ה-88 השיג אהרון את השני שלו והעניק את מלוא שלוש הנקודות לירושלמים.

מכבי יבנה - מכבי עירוני ג'ת 0:0

אחרי שני ניצחונות דחוקים במחזורי הפתיחה, 0:1 במרמורק ו-1:2 ביתי על קרית גת, נעצרה ג'ת ביבנה, שבעצמה החזיקה במאזן מושלם אחרי 1:2 ביתי על עמישב ו-0:1 בלוד במחזור הקודם.

מכבי קביליו יפו - השקמה/רמת חן 0:0

אחרי שחגגו ניצחון ראשון העונה במחזור הקודם באילת, לא הצליחו ביפו לייצר המשכיות. השקמה/רמת חן חיפשה ניצחון בכורה משלה אחרי התבוסה הביתית 3:0 לבית"ר כפר סבא אבל הסתפקה גם היא בתיקו מאופס שהותיר אותה עם נקודה בודדת.

הפועל מרמורק - הפועל ערד 0:1

הרחובותיים המשיכו בתנופה מהניצחון על כפר שלם במחזור הקודם עם שלוש נקודות ביתיות שהשאירו אותם בחלק העליון של הטבלה, שבוע לפני המשחק מול המוליכה קטמון, הודות לפנדל מוצלח של חיים כנפו בדקה ה-83.

תוצאות נוספות:

עמישב פתח תקוה - אורתודוכסים לוד 1:3

לעמישב: גל גבע 17 בפנדל, טל טובים 72, דור גרוסבך 90. ללוד: שרון זוזוט 58.

בית"ר כפר סבא - מכבי כפר יונה 0:2
לכפר סבא: עידן הררי 12, תומר עיוון 80.

עירוני נתיבות - בני אילת 0:1
לנתיבות: ליאל זגורי 76.

מכבי קרית גת - הפועל כפר שלם 0:2
לקרית גת: אסף כהן, פאבל קומרקוב 85 בפנדל.

צפון

מכבי צור שלום - עירוני טבריה 3:1

הקבוצה של אלדד שביט המשיכה לדרוס כל מה שזז, וחגגה שלישייה קלילה במשחק הקצוות בצור שלום גם ללא שער של אבי עמר, שכבש 10 מ-11 השערים של הטבריינים העונה. אביאל גבאי כבש את הראשון של האורחים בדקה ה-38, שלום עקיבא הכפיל בפנדל מוצלח כעבור ארבע דקות ותום דן היה חתום על השלישי בדקה ה-63. אלירן אלקובי צימק לצור שלום שתי דקות לסיום והעניק לקבוצתו שער ראשון העונה.

הפועל כפר קנא - גבעת אולגה 2:0

גבעת אולגה לא התקשתה לטפס למאזן של תשע נקודות מלאות, כשמנגד כפר קנא עדיין שקועה ללא נקודה. משה בלבילייה כבש את הראשון לאורחים בפנדל בדקה ה-30, אדינו ימהרן הבטיח את הניצחון עם השני בדקה ה-66.

אחי עכו - הפועל עפולה 2:1

עפולה הפכה לקבוצה השלישית בצפון ששומרת על מאזן מושלם בסיום המחזור השלישי אחרי ניצחון דרמטי. דניאל ברק נתן לעפולה את היתרון בדקה ה-32, לפני ששאדי גדבן איזן בדקה ה-72. אלא שפנדל מנצח של רונן שוורצמן שבע דקות לסיום נתן לאורחים את הניצחון.

מכבי טמרה - מכבי דליית אל כרמל 2:2

אחרי תיקו מאופס נגד כרמיאל צפת רצו בטמרה לחזור למסלול הניצחונות אך שוב נאלצו להסתפק בנקודה. ווג'די אבו יונס נתן למקומיים יתרון בדהק השמינית, ויוסי ג'נח הגיב אחרי שלוש דקות עם השוויון. אבו יונס השלים צמד בפנדל בדקה ה-20, אבל גם הפעם היתרון לא החזיק מעמד זמן רב וכבר בדקה ה-27 וואסים אגבריה איזן לאורחים.

תוצאות נוספות:

מכבי מעלות - אסי גלבוע 4:0
לגלבוע: יוסי ואנונו 40, 55, דאוד עליסאת 83, 90.

הפועל חדרה - מכבי כפר קנא 0:1
לחדרה: רן קוגן 23 בפנדל.

הפועל דלית אל כרמל - עירוני קרית אתא 1:2
לדלית אל כרמל: וואליד אבו חמוד 43, מוטי בן חמו 62. לקרית אתא: דניאל ברדוגו 70.

אחווה עראבה - מ.ס. כרמיאל צפת 1:1
לעראבה: טאאר סנאללה, 55. לכרמיאל צפת: אילן סוויסה, 65.

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully