וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום בליגות הנמוכות: היורש של יובל נעים

23.9.2011 / 19:05

רפי בוסקילה, שעבד עם נעים, מושלם במגדל העמק. ומי השחקן שאחרי שלושה משחקים בקריירה הבקיע כבר שמונה פעמים?

* התוצאה: הפועל טירת שלום – הפועל רמלה 0:8

זו הפעם השנייה, וברציפות, שהפועל רמלה נאלצת להגיע לקטגוריה המאוד לא מחמיאה הזו. בפעם הקודמת דיברנו על כך שרמלה נחשבת בשנים האחרונות לבשר התותחים בליגה, אבל למרות זאת לא תיארנו לעצמנו שכל כך מהר היא תזכה בתואר המפוקפק של קבוצה שחתומה על תוצאת המחזור. נזכיר רק שרמלה עוד הספיקה לפתוח את העונה עם ניצחון על צעירי אלמחמדי, אבל מהר מאוד הרמלאים חזרו למציאות המרה מבחינתם. אבל אסור לשכוח שיש גם צד שמח, זה של טירת שלום שניצלה את ההזדמנות כדי לשפר את הפרש השערים שלה. ולחשוב שבמחצית התוצאה עוד עמדה על 0:1 בלבד.

* ההפתעה: מ.ס. גבעת אולגה

רק לפני שנתיים מ.ס. גבעת אולגה הוקמה בליגה ג', ומאז המועדון הזה פורח. בכל שנה היא טיפסה ליגה וכעת היא מוצאת את עצמה אחרי שלושה מחזורים בליגה א' במקום הראשון בליגה. הקבוצה אותה מאמן אייל עמר, שעבד בעבר בהפועל חדרה, ניצחה היום 0:2 בחוץ את הפועל כפר קנא, אחרי שמושיקו בלבילייה ואדינו יהמרן הבקיעו. בקבוצה מדברים על תקציב של כ-500 אלף שקל, וכבר עכשיו ברור שמשום מקום גבעת אולגה מסומנת כמועמדת טבעית לעלות ליגה. רוב השחקנים גדלו בגבעת אולגה, ובקבוצה מדגישים שההרכב שפתח היום בקבוצה הוא כמעט זהה לזה ששיחק רק לפני שנתיים בליגה ג'. בקצב הזה, אל תתפלאו אם בדרבי הקרוב נגד חדרה, העדיפות תהיה של העולה החדשה.

* הכוכב: אריאל טרבלסי (הפועל רמת ישראל)

כדי למצוא את הכוכב השבועי הדרמנו עד ליגה ג' אל הפועל רמת ישראל, שסיימה בשנה שעברה במקום השני במחוז תל אביב ובסופו של דבר נותרה בליגה האחרונה. את העונה הזו רמת ישראל פתחה בצורה מושלמת עם שני ניצחונות, כשהיום הגיע השלישי שלה מול ברית ספורט מעוף הבינונית. על ארבעה מששת השערים היה חתום אריאל טרבלסי, שהבקיע את הראשון, השני, החמישי והשישי. בכך עולה טרבלסי לשמונה שערים מתחילת העונה (ממוצע מדהים של 2.6 שערים למשחק), ואם הוא ימשיך כך, אנחנו נקבל את תגלית העונה. טרבלסי, נציין, יחגוג בקרוב 23, וזו השנה הראשונה שלו ככדורגלן מקצועני אחרי ששיחק בשכונה וגדל באשדוד. אגב, בקבוצה כבר מכנים אותו דידייה דרוגבה הבא ומשוכנעים שבקרוב הם כבר יגזרו עליו את הקופון.

שער מהקרן, בתוספת של התוספת

* המאכזבת: מכבי קביליו יפו

זה לא איבוד הנקודות וה-0:0 ההרסני נגד השקמה רמת חן, כמו הנפילה הכואבת מהקבוצה שהייתה במרחק פסע מהליגה הלאומית בשנה שעברה, ובינתיים נראית כבויה לחלוטין. לא כך תכננו ביפו לפתוח את העונה, ולמרות התקציב שנמוך באופן משמעותי מזה שהיה להם בשנה שעברה, הציפיות מהקבוצה חייבות להיות צמרת גבוהה ומאבק משמעותי על אחד המקומות הראשונים. ומי הקבוצה שסחטה ממנה את התיקו? השקמה שדורגה ערב המחזור במקום האחד לפני אחרון והשיגה רק נקודה משני משחקים. אחרי הפגרה הקצרה יפו תשחק בחוץ נגד בית"ר כפר סבא, ואיבוד נקודות נוסף יהיה חייב להדליק הרבה יותר מנורה אדומה לגבי בורשטיין.

* האירוע: הפועל מחנה יהודה

כמה פעמים ראיתם שער שמובקע בתוספת הזמן של תוספת הזמן? מעט מאוד. וכמה פעמים ראיתם שער שמובקע ישירות מעמדת הקרן? גם לא הרבה, למרות שבשבוע שעבר בליגת העל תומר סוויסה עשה את זה במדי רמת השרון נגד הפועל באר שבע. מי שעשה את זה השבוע בליגות הנמוכות הוא שגיא אביטן, ששלח בעיטה מדויקת שפגעה בקורה ונכנסה פנימה ב-1:1 נגד בני ג'לג'וליה, שהובילה בדקה ה-50 משער של וואסים בני ג'מע. בג'לג'וליה הסבירו שהרוח היא זו שגרמה לשער, אבל מתברר שכמו כל הכדורגל הישראלי, גם שם סובלים מהמצבים הנייחים. אביטן, שחגג בשבוע שעבר יום הולדת 20, העניק לקבוצה שלו את הנקודה הרביעית העונה, ואיזו נקודה מתוקה זו.

* המאמן: רפי בוסקילה (הפועל מגדל העמק)

במשך חמש שנים היה רפי בוסקילה עוזרו של יובל נעים בהפועל רמת גן, עד שקיבל הצעה לעבור להפועל מגדל העמק מליגה ב'. את ההצעה הוא לקח בשתי ידיים מכיוון שכשחקן הוא היה פעיל במגדל העמק, וכיום כשהוא בן 32 הקבוצה שלו נחשבת לאחת המועמדות הבולטות להעפיל לליגה א'. מגדל העמק פתחה בצורה מושלמת את העונה ואחרי שלושה מחזורים היא לא איבדה נקודות. היום הגיע גם ניצחון גדול על כפר קמא 0:4 שביסס את מעמדה של הקבוצה, שמחזיקה בתקציב נאה מאוד שמגיע ל-700 אלף שקל, בצמרת הגבוהה. המבחן הבא של בוסקילה יהיה מול עירוני נשר, שאיבדה היום נקודות ראשונות מול הפועל בית שאן, ובכל מקרה השנה קשה להאמין שבמועדון יוכלו להסתפק רק במקום בפלייאוף.

לתגובות: orenko999@walla.co.il

לאתר דאבל פס

ניצחון דרמטי להפועל קטמון על קרית מלאכי

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully