וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "יש שחקני חיזוק ספציפיים שלא פוגעים העונה"

22.9.2011 / 9:53

שחקנים בחיפה טוענים שלוי טעה לגבי ההרכב בסכנין: "זה היה מהפך, לא רוטציה". ביקורת על עזריאל וחלק משחקני הרכש

לאחר שני ניצחונות רצופים באירופה ובליגה, במכבי חיפה הלחץ שוב נותן את אותותיו. אחרי ההפסד אמש לבני סכנין (2:0) הפנו שחקנים אצבע מאשימה להרכב שפתח במשחק וטענו כי מדובר בהרכב לא מאוזן. "זאת הייתה טעות לעלות עם ההרכב הזה", אמר שחקן בקבוצה. "כולם כאן נזהרים מלדבר על זה, אבל הגיע הזמן להוציא את האמת החוצה. יש כאן כמה שחקנים ספציפיים שהגיעו על תקן של שחקני חיזוק בלא מעט כסף ולא פוגעים מתחילת העונה".

עם או בלי קשר, בחיפה מאוכזבים מאוד מחן עזריאל, שעד עכשיו לא מספק את הסחורה.גם תמיר כהן סומן כאחד משחקני הרכש שמאכזבים. "חן הוכיח מה הוא שווה, אבל לוקח לו יותר מדי זמן להתחבר. המעבר מבית"ר היה לו קשה. הוא לא יקבל הזדמנות כזאת בכל יום". על דה חסוס נאמר: "הוא שחקן טוב, אבל צריך לשלב אותו בהדרגה". חלק מהשחקנים חושב שהיה מקום לשלב רק חלק מהשחקנים ברוטציה ולא לבצע מהפך בהרכב, שכולל חילופי עמדות בהגנה ("עם כל הכבוד לפלאח, אי אפשר לצפות ממנו ללמוד תפקיד חדש תוך כדי תנועה. איך יכול להיות שטוענים שמגרלשווילי לא בכושר? הוא כאן כבר חודשיים") וחלוצים שלא שיחקו יחד. חלק מהשחקנים טענו שגוסטבו בוקולי היה חייב לפתוח במשחק כזה.

לוי ערך במשחק הזה ששה שינויים לעומת המשחק שעבר. עלי עוסמאן, איציק כהן, תמיר כהן, דלה ימפולסקי דה חסוס ועזריאל קיבלו את חולצת ההרכב במקום אייל משומר, טאלב טוואטחה, יניב קטן, מוחמד גדיר, עידן ורד וויאם עמאשה. "רוטציה זה דבר טוב, אבל צריך לדעת איך לעשות אותה. זה היה מהפך", אמר שחקן בקבוצה אמש. "אי אפשר לחבר כל כך הרבה שחקנים בזמן כל כך קצר". לקראת המשחק מול רמת השרון, צפויים מספר שחקנים, ביניהם טאלב טואטחה, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי ואולי גם ויאם עמאשה ועידן ורד, לחזור להרכב.

אלון תורג'מן יצא מאוד מאוכזב מהמשחק לאחר שאלישע לוי החליט לשתף את כל ארבעת החלוצים האחרים והוא נשאר על הספסל. רק השבוע הבטיח לוי בשיחה אישית לתורג'מן שיקבל דקות משחק. מקורביו של השחקן יעצו לו לבקש שוב לעבור לבית"ר ירושלים ברגע האחרון, לפני תום מועד ההעברות בחצות.

ראדי חגג צמד על חשבון חיפה ב-0:2 של סכנין
אלישע לוי בסיום: "הקהל צדק כשהוא קילל אותי"
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully