וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

האלופה במשבר, ספגה הפסד שני בחמישה מחזורים ונראתה רע. ראדי הוביל את המארחת עם צמד נפלא ומלכות שערי הליגה

מכבי חיפה נראתה רע מאוד בשבועות האחרונים. היא אמנם הצליחה לגרד ניצחון 1:3 על הפועל ראשון לציון במחזור האחרון, אך גם זה היה לאחר שהעולה החדשה הובילה עד הדקה ה-71. הערב (רביעי) הירוקים שילמו ביוקר על היכולת החלשה שלהם כשהפסידו 2:0 לבני סכנין מצמד של מהראן ראדי, במסגרת המחזור החמישי. למכבי חיפה זהו הפסד שני והיא עם שבע נקודות בלבד מתוך 15. הקבוצה של שלומי דורה מנגד היא ללא ספק אחת ההפתעות הנעימות של הליגה והשיגה הערב את ניצחון הבית השלישי שלה עד כה והיא כבר עם תשע נקודות. פרט לכך, זה היה ניצחון הבית השישי ברציפות של נציגת המגזר, שקבעה שיא.

בואו לדבר איתנו בפייסבוק על המשחק

מהראן ראדי שחקן בני סכנין (שמאל) חוגג מול מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
העניש את מכבי חיפה בצמד. ראדי/אדריאן הרבשטיין

אלישע לוי העניק מנוחה למספר שחקני מפתח כמו יניב קטן, מוחמד גדיר, ויאם עמאשה (שנכנס כמחליף) וטאלב טואטחה, כשאייל משומר הפצוע גם לא נכלל בסגל. הירוקים אולי צריכים ואפילו חייבים לבצע רוטציה בסגל הארוך שלהם, אך בינתיים הקבוצה לא נראית טוב. בטח לא ביחס להשקעה העצומה שביצע המועדון בקיץ, שצירף 11 שחקנים חדשים. חיפה נראית לא מחוברת, לא מתואמת וכמעט ולא ייצרה אף מהלך כדורגל איכותי לאורך 90 הדקות. הירוקים למעשה סגרו משחק נוסף בלי לשמור על רשת נקייה וספגו כבר שבעה שערים בחמישה מחזורים. לא המספרים שהתרגלנו לראות מהגנת חיפה בשנים האחרונות.

מה אפשר להגיד על בני סכנין? אמנם השער הראשון שלה הגיע לאחר פנדל די מפוקפק, אך בסך הכל הקבוצה היא ללא ספק אחת ההפתעות הנעימות של העונה. לבני סכנין זה היה הניצחון השלישי העונה, כשהיא שומרת בינתיים על מאזן ביתי מושלם. רק חבל ששתי הנקודות שהורדו לה בשל פרשת החוזה הכפול של נסטיה צ'ה מעמידות אותה על שבע נקודות בלבד בינתיים. אם סכנין היא הפתעה נעימה, אז מה תגידו על מהראן ראדי. הקשר המצוין, שהצטרף לקבוצה בקיץ לאחר עונה מצוינת בהפועל עכו, שיפר את מאזן השערים שלו הערב לשישה והוא בסך הכל קשר. אין ספק שהוא השחקן שיוביל את סכנין העונה.

לדף המשחק בוואלה! ספורט

מהלך המשחק

דקה 7: אורי שטרית פרץ מאגף שמאל ובעט חזק, שראנוב הדף טוב לקרן, התקפה מסוכנת של בני סכנין.

דקה 17: דה חסוס ניסה את מזלו בבעיטה, כששלח כדור מפינת הרחבה, הכדור עבר ליד הקורה.

דקה 23: עזריאל ניסה לפלס דרך ברחבה, אבל הכדור חולץ מתוך רגלו, מרלון דה חסוס הגיח מאחור ושלח פצצה שעברה מעל משקוף השער.

דקה 33: מהראן ראדי בעט מצוין תוך כדי סיבוב, שראנוב היה במקום כדי להרחיק את הסכנה.

דקה 40: תמיר כהן קלט את הריבאונד שהגיע אליו מקנדיל, אבל בעט חלש והשוער שוב הדף.

דקה 43: גול! עוסמאן הכשיל את שטרית ברחבה, קינן הצביע על הנקודה הלבנה וראדי שלח פצצה שלשראנוב לא היה שום סיכוי להגיע אליה. במבט שני, אולי לא בטוח שהיה מקום לשרוק לפנדל. שער חמישי בליגה לראדי, 0:1 מעניין לסכנין.

דקה 46: חמד גנאים הכניס מסירת עומק מצוינת לאזורוב, שנותר לבד מול שראנוב, אך בעט רע החוצה. החמצה ענקית של סכנין.

דקה 52: דה חסוס הכניס כדור עומק לעמאשה, שנדחף מאחור. קינן הורה להמשיך.

דקה 67: רול הגביה לרחבה, קאסום הגיע לפני מגרלישווילי ונגח טוב, שראנוב קלט.

דקה 70: גול! אזורוב עבר את פלאח, שחסם אותו אבל איבד ברשלנות. ראדי הגיע ראשון, נותר לבד מול שראנוב ובעט טיל לפינה הקרובה. 0:2 לסכנין ושער נוסף למאסטרו שלה.

דקה 72: קאסום קיבל כדור באגף שמאל, פרץ קדימה ובעט חזק, אך שראנוב הדף. קאסום היה חייב להעביר מסירת רוחב.

דקה 77: ראדי עבר בקלות את פלאח, הכניס בין הרגליים של עוסמאן והעביר כדור רוחב, אך זה יצא החוצה.

דקה 80: דה חסוס קיבל מסירה מפלאח ובעט מ-18 מטר, אך קנדיל הדף מצוין.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית (באסם גנאים, 69), ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים (אחמד קאסום, 61), רן רול, קוסטדין אזורוב (אוהד קדוסי, 81).

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, עלי עוסמאן, איציק כהן, אוראל דגני (חיים מגרלשווילי, 54), סארי פלאח, סיידו יאיא, תמיר כהן, אייל גולסה, דלה ימפולסקי (ויאם עמאשה, 46), חן עזריאל (ולדימיר דבאלישווילי, 68), מרלון דה חסוס.

בני סכנין בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully