וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הקהל צדק כשהוא קילל אותי"

מאמן מכבי חיפה נשמע מאוכזב אחרי ההפסד לסכנין: "שום דבר לא עובד, זה לא היה כדורגל מבחינתנו". דורה: "ניצחנו בצדק"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יותם בן דוד


לא כך חלמו או פיללו במכבי חיפה לפתוח את העונה. הירוקים, שצירפו בקיץ 11 שחקנים חדשים והיו רחוקים דו קרב פנדלים משלב הבתים בליגת האלופות, הפסידו הערב (רביעי) 2:0 לבני סכנין מצמד של מהראן ראדי ורשמו הפסד שני בחמישה מחזורים. לאלופה יש כרגע שבע נקודות בלבד, בעוד גם למארחת יש שבע נקודות רק בשל העובדה שהורידו לה שתי נקודות בשל פרשת החוזה הכפול של נסטיה צ'ה. בסיום, נראה שאוהדי מכבי חיפה איבדו מעט מהסבלנות, קיללו את אלישע לוי וקראו לו להתפטר.

אלישע לוי: "אין תירוצים"

מאמן הירוקים אלישע לוי אמר לאחר המשחק: "לא ההפסד משנה, אלא הדרך. מצידנו לא היה כאן כדורגל בכלל, ואני לא רוצה להשתמש במילים קשות. סכנין הייתה טובה יותר וניצחה בצדק, אנחנו לא עשינו מה שצריך. זה הפסד מרגיז מאוד שלא מתאים לקבוצה כמו שלנו, אבל הדרך כואבת יותר".

על הרוטציה והשינויים שביצע בהרכב הוסיף לוי: "כשלא מחליפים, אז מבקרים אותנו. כשעושים רוטציה, אז אומרים שאנחנו מחליפים יותר מדי. היו כמה שחקנים שלא ניתן היה לשתף אותם בגלל סכנה שיפצעו. אין תירוצים, מי ששיחק היום היה חייב להיות יותר טוב. המשחק הכבוי הזה לא מתאים למכבי חיפה. שום דבר לא עבד. הקהל מקלל היום ובצדק. אני אחראי לאיך שנראינו, הקהל תמיד צודק. למרות זאת, אין לי ספק שמכבי חיפה תתמודד על האליפות".

מהראן ראדי: "נהנה מאוד בסכנין"

שלומי דורה נשמע מאושר: "בשבילי באופן אישי, כמי שגדל בהפועל חיפה, זה דרבי ולא יעזור כלום. אבל היום אנחנו בסכנין וניצחנו בצדק, למרות שבאנו אחרי הפסד לא פשוט. אני שמח שהשחקנים ידעו לעשות את הסוויץ' ולנצח בבית. אני מאוד מקווה שנדע לשפר גם את הסטטיסטיקה שלנו בחוץ, רק כך נוכל להיות באמת הפתעת העונה. יש לנו קבוצה טובה שמשקיעה ומייצרת שערים, זה לא רק מהראן ראדי".

על שתי הנקודות שנלקחו לקבוצתו בעקבות העונש בבית הדין, אמר דורה: "מי שרוצה לקחת נקודות לא בדרך של ספורט, אז זה מה יש. אי אפשר להתמודד על הנקודות האלה, אז נתרכז בנקודות שעל המגרש ונזכה בהן".

מהראן ראדי הוסיף: "לפי הסטטיסטיקה שלי זה באמת סיפור גדול, אני מאוד רציתי לבוא לסכנין. נקשרתי להנהלה ולקהל הנהדר הזה שיש לנו. אני לא רוצה להסתכל על העבר, אני מאוד נהנה בסכנין ומבחינתי עכשיו השמיים הם הגבול".

סכנין הפתיעה את מכבי חיפה וניצחה אותה 0:2

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully