וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין עשוי לפתוח בהרכב סיטי מול בירמינגהאם

הקשר הישראלי הצעיר מיועד לערוך הופעת בכורה בסיטיזנס, כאשר מועמד לפתוח בגביע הליגה (21:45) לצד טבס ובאלוטלי

בואו לפרגן לגיא אסולין בעמוד הפייסבוק שלנו

לאחר שארסנל ומנצ'סטר יונייטד עשו את עבודתן אמש (שלישי), שאר קבוצות העלית האנגליות ייכנסו הערב (רביעי, 21:45) למעגל המשחקים במסגרת גביע הליגה. צ'לסי תארח את פולהאם, ליברפול תצא לברייטון ומנצ'סטר סיטי תארח את בירמינגהאם, במשחק שיהווה ככל הנראה את הופעת הבכורה של הקשר הישראלי הצעיר גיא אסולין בשורות הסיטיזנס.

על פי התקשורת האנגלית, צפוי מאמן התכולים רוברטו מאנצ'יני להעניק למרבית כוכביו מנוחה הערב, ובמקומם לפתוח עם ההרכב השני בצירוף מספר שחקנים צעירים. הקשר הישראלי המוכשר שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה והצטרף למנצ'סטר סיטי שיחק בחודשים האחרונים בקבוצת המילואים של הסיטיזנס, והערב הוא עשוי לשתף פעולה בחלק ההתקפי עם כוכבי ענק דוגמת קרלוס טבס ומריו באלוטלי, שאמורים לעלות גם הם בהרכבו של מאנצ'יני.

לצידו של אסולין בקישור אמורים לפתוח ג'יימס מילנר שישוב אחרי שעבר זעזוע מוח, אדם ג'ונסון וכן הקשר הצעיר מחוף השנהב עבדול רזאק. שני שחקנים נוספים שעשויים לשוב לכר הדשא אחרי זמן רב הם אואן הארגריבס, שצורף לפני מספר שבועות ממנצ'סטר יונייטד, וקולו טורה, שסיים עונש הרחקה של שבעה חודשים בשל שימוש בחומרים אסורים.

שער לבניון בניצחון ארסנל, יונייטד הביסה את לידס 0:3

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully